Електронний документообіг

image_print

 

Сучасні тенденції роботи з інформацією:

  • відкритість
  • зростаючі обсяги
  • оперативність обробки
  • витрати на обробку

Для впровадження необхідні наступні кроки:

 

Крок перший

  • Створення структури Gmail адрес для комфортного використання бази даних
  • Створення контактів з керівниками закладів і їх мотивація до реалізації завдання
  • Призначення керівниками відповідальних за оперативний обмін інформацією

Крок другий

  • Активація Gmail адрес відповідальними самостійно або за допомогою техпідтримки
  • Відповідальний, що активує аккаунт, стає учасником Гугл класу в якому отримає консультації для виришення проблем пов’язаних з оперативним обміном інформації,  по роботі з Гугл диском.

Крок третій

  • Створення структури каталогу документів відповідно до нормативної бази

ЗАКЛАДИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ЗАКЛАДИ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ЗАКЛАДИ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

2 коментаря до “Електронний документообіг

  1. Я маю надію, що ви пам’ятаєте: більшість директорів ледачі це робити – за них це будутть робити вчителі інформатики, бо директори за сало поставали директорами (є одиниці тих хто за конкурсом став, і щось тямить, більшість – ні!)

  2. Будь ласка, давайте поважати один одного. Перший крок – мотивація директорів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.