ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

image_print

Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж запрошує на навчання

 

0 comments

3 фільми про інклюзію у США

 Детальніше…

0 comments

Громадське обговорення!!! МОН представило новий Порядок про інклюзивне навчання

Міністерством освіти розроблений проект Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. Документ є осучасненою редакцією постанови Кабінету Міністрів від 15 серпня 2011 р. № 872«Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах». Порядок визначає вимоги до організації інклюзивного навчання у школах з метою реалізації права осіб з особливими освітніми потребами на загальну…

0 comments

Що там у сусідів. Досвід інклюзивної освіти в Польщі

Україну та Польщу часто порівнюють, адже після розпаду СРСР країни існували у схожих умовах. Щоправда, Польща почала рухатися швидше, зокрема і у впровадженні інклюзивної освіти. Цей тип навчання в сусідній країні почали практикувати на початку 90-х років минулого століття. Орієнтувалися на досвід Німеччини, де інклюзію впроваджували ще в 70-их. Що ж спільного та відмінного між…

0 comments

Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ

У 2018 році Міністерство освіти і науки України закупило основний пакет методик для тестування дітей з особливими освітніми потребами на базі інклюзивно-ресурсних центрів. На основі результатів тестувань фахівці ІРЦ зможуть робити комплексні висновки для написання індивідуальних програм розвитку в школах. Детально про перелік та призначення методик розповідає керівник відділу адаптації та розробки тестів компанії “ОС…

0 comments

Чим ІРЦ відрізняється від ПМПК (ІНФОГРАФІКА)

Які функції та недоліки психолого-медико-педагогічної-консультації? Які послуги безоплатно надає інклюзивно-ресурсний центр? Що включає комплексна оцінка особливих освітніх потреб дитини? Які переваги ІРЦ та з якого розрахунку їх утворюють? Відповіді на ці запитання ви знайдете в нашій новій інфографіці.

0 comments

Пам`ятки для батьків

0 comments

Як фінансується інклюзивна освіта (ІНФОГРАФІКА)

З яких грошей учителі та їхні асистенти отримують зарплатню і надбавки за роботу в інклюзивних класах? Хто оплачує корекційні заняття, і хто відповідає за архітектурну доступність шкіл? “Нова українська школа” дає відповіді на ці запитання в інфографіці.

0 comments

Подяка від Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна»

Директор Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна» А.М. Старєва висловила слова щирої вдячності Личко Г.В., начальнику управління освіти Миколаївської міської ради, за сприяння в організації і проведенні порталу інклюзивних інновацій «Від рівних прав до рівних можливостей», що відбувся 11 квітня 2019 року на базі закладу. Крім того, відзначено активну участь у заході педагогічним…

0 comments

Обговорення питань соціальної реабілітації дітей з інвалідністю

24.04.2019 о 10.00 у приміщенні Палацу творчості учнів м. Миколаєва відбудеться засідання міської координаційної ради з питань соціальної реабілітації дітей з інвалідністю. На засіданні розглядатимуться питання соціалізації та розвитку творчого потенціалу дітей з особливими потребами у закладах позашкільної освіти та діяльності інклюзивно-ресурсних центрів міста Миколаєва.

0 comments

Готуємось до Великодніх свят! (ІРЦ №2)

19 квітня Інклюзивно-ресурсний центр №2 м. Миколаєва радо приймав майстрів із гуртка декоративно-ужиткового мистецтва Дитячого центру позашкільної роботи Корабельного району. Керівники гуртків Колєсніченко Юлія Юріївна та Радченко Олена Миколаївна провели майстер-клас з виготовлення великодніх сувенірів з дітьми дошкільного віку «Хай буде з вами Великодня казка!». Вихованці гуртків декоративно-ужиткового мистецтва зробили на заняттях корзинку і подарували…

0 comments

Портал інклюзивних інновацій  «Від рівних прав – до рівних можливостей» в Миколаївському міжрегіональному інституті розвитку людини

11 квітня 2019 року в Миколаївському міжрегіональному інституті розвитку людини розпочав свою роботу ІІІ Освітній форум з міжнародною участю «МОЛОДЬ ЯК РЕСУРС МОДЕРНІЗАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЕРЖАВИ» за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта. Форум розпочався порталом інклюзивних інновацій «Від рівних прав – до рівних можливостей», учасниками якої стали представники закладів дошкільної та середньої загальної освіти, професійно-технічної та вищої освіти, інклюзивно-ресурсних…

0 comments

Створення безбар’єрного середовища в ЗЗСО №12

У ЗЗСО №12 відкрито два інклюзивні класи, в яких навчаються учні з особливими потребами. За сприяння управління освіти для цих дітей облаштовано новий туалет.  

0 comments

Володимир Криленко відвідав інклюзивно-ресурсний центр №2 у Корабельному районі

Міська влада приділяє значну увагу впровадженню інклюзивної освіти, спеціальних програм щодо соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами. Як повідомлялося раніше, на початок 2019 року в інклюзивних групах і класах закладів освіти міста виховується та навчається 101 дитина з особливими освітніми потребами. Інклюзивні групи стабільно функціонують у 17 закладах дошкільної освіти та 20 закладах загальної…

0 comments

Проект наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребам…»

Детальніше…

0 comments

МОН ПРОПОНУЄ ДО ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ЗМІНИ ДО НАКАЗУ ПРО ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

МОН пропонує до громадського обговорення зміни до наказу про перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект наказу про внесення змін до наказу МОН від 23.04.2018 р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми…

0 comments

Тренінг «Навчаємо хореографії особливих дітей»

6 лютого на базі ЗЗСО №36 відбувся тренінг «Навчаємо хореографії особливих дітей».

0 comments

Кілька правил, як переглядати індивідуальну програму розвитку

Настало друге півріччя навчального року. Для вчителів, асистентів вчителі та всієї команди психолого-педагогічного супроводу – це час для перегляду та перепису індивідуальної програми розвитку.

0 comments

Інклюзивно-ресурсний центр №2: слово до батьків і вчителів

Якщо Ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники. Т. Фулпер

0 comments

Семінар «Попередження порушень писемного мовлення» в ІРЦ №2

З метою профілактики в учнів дислексії та дисгарфії фахівці інклюзивно-ресурсного центру №2 провели семінар для вчителів початкових класів шкіл Корабельного району.

0 comments

Співпраця ІРЦ №2 та ЗЗСО №29, 47 щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей, які перебувають на інклюзивному навчанні

Фахівці ІРЦ №2 відвідали ЗЗСО №29, 47 і взяли участь у засіданнях мультидисциплінарних команд психолого-педагогічного супроводу дітей, які перебувають на інклюзивному навчанні. Були підведені підсумки першого півріччя та поставлені завдання на друге. Учителі позитивно оцінили досвід співпраці з інклюзивно-ресурсним центром й отримали корисні методичні та психологічні поради щодо особливостей роботи з даною категорією учнів.

0 comments

Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?

Для відкриття інклюзивного класу батькам потрібно звернутись із відповідною заявою до директора школи, надавши також висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Керівник школи видасть наказ. Проте, якщо це школа, яка ще не має досвіду інклюзивного навчання, ми радимо прийти в школу заздалегідь – ще до оголошення набору в перший клас. Це потрібно…

0 comments

Курс «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»

ГО «Смарт освіта» і EdEra створили курс «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами». За допомогою цього курсу вчителі/-ки початкових класів можуть опанувати теоретичні і практичні знання для роботи в інклюзивному класі… Детальніше…

0 comments

В інклюзивно-ресурсних центрах міста Миколаєва встановлено корекційне обладнання

Управління освіти Миколаївської міської ради інформує, що в 2018 році удосконалено навчально-матеріальну базу інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти міста для забезпечення потреб дітей з особливими освітніми потребами. Відповідно до програми розвитку освіти Миколаївської області на 2017-2021рр. в інклюзивно-ресурсних центрах міста Миколаєва встановлено корекційне обладнання (інтерактивна пісочниця, інтерактивна підлога тощо). Інноваційні інтерактивні технології дозволяють розвивати реакцію,…

0 comments

Інклюзивні групи

На початок 2019 року в інклюзивних групах і класах закладів освіти міста виховується та навчається 101 дитина з особливими освітніми потребами. Інклюзивні групи стабільно функціонують у 17 закладах дошкільної освіти (№2, 17, 29, 52, 64, 71 ,85, 87, 94, 95, 118, 127, 131, 134, 139, 144) та 20 закладах загальної середньої освіти (№1, 6, 7,…

0 comments