Як навчити дитину принципам здорового харчування

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям десять оригінальних завдань для навчання дитини аргументованого вибору на користь здорового способу життя та формування ціннісного ставлення до власного здоров’я.

Виконання запропонованих завдань розвиватиме пізнавальну активність й інтерес до довкілля, сприятиме вихованню відповідальності. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме навички аналізувати й оцінювати наслідки свого вибору, вчитиметься робити висновки.

Пишемо факти про харчові продукти. Це завдання спрямовано на розвиток соціальної, здоров’язбережувальної та мовної компетентностей молодших школярів. Дитині пропонується коротко (одним реченням) висловити свої знання про продукти харчування, записавши по 3 факти про кожен з них, а також на основі цих фактів сформулювати висновок.

Створюємо рекламу корисних продуктів. Це завдання сприятиме формуванню соціальної та здоров’язбережувальної компетентностей, а також уявлення про вплив продуктів харчування на здоров’я людини. Учням і ученицям пропонується вибрати корисний, на їхню думку, продукт харчування й створити його рекламу, зазначивши, чим і для кого він корисний, а також вказавши цікаві факти про цей продукт та застереження щодо його вживання.

Час обіду: складаємо меню. Це завдання сприятиме формуванню здоров’язбережувальної компетентності, розвитку вміння здійснювати осмислений вибір при укладанні власного меню. Виконуючи завдання, діти вчитимуться аналізувати склад продуктів та їхній вплив на здоров’я людини, опанують елементарні правила культури харчування, зможуть поглибити знання про корисну й шкідливу їжу.

Суп і компот: обираємо продукти. Завдання навчить дитину аналізувати та класифікувати, розвиватиме логічне мислення. Дитині пропонується розглянути 12 малюнків овочів, ягід і фруктів. Потрібно з’єднати зображення продуктів для супу й компоту з малюнками відповідних каструль унизу сторінки, обрати улюблений фрукт і овоч, дізнатися й написати, які поживні речовини вони містять.

Визначаємо корисні продукти для здорових зубок. Завдання допоможе дитині формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується визначити, які продукти шкідливі, а які корисні для зубів, і розмалювати корисні продукти. Також потрібно поміркувати та розказати рідним і друзям, як правильно доглядати за зубами.

Розшифровуємо назви чинників здоров’я №1. Завдання допоможе дитині визначити чинники, що впливають на здоров’я людини, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується розшифрувати слово «активність», й написати, що означає цей чинник здоров’я.

Розвиваймо окомір: учимося порівнювати. Це завдання спрямовано на розвиток уміння порівнювати предмети, зіставляючи їх реальні розміри на основі схематичних зображень. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься «на око» визначати приблизний об’єм (місткість) предмета. Завдання сприятиме розвитку абстрактного та просторового мислення.

Фруктово-ягідний компот: рахуємо й аналізуємо. Це завдання спрямовано на розвиток математичної та природничої компетентності молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти назви фруктових дерев та ягідних культур, розвиватиме уміння виконувати математичні обчислення зручним способом.

Визначаємо ознаки якості продуктів харчування. Це завдання сприятиме формуванню соціальної та здоров’язбережувальної компетентностей. Учням і ученицям пропонується позначити, на що варто звернути увагу, щоб придбати якісний продукт. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме вміння аналізувати, логічно мислити, увагу й кмітливість.

Малюємо апетитні страви, визначаємо корисні. Це завдання допоможе дитині проаналізувати свої вподобання в їжі, навчитися розрізняти шкідливу й корисну їжу. Спершу дитині пропонується поміркувати, які страви викликають у неї апетит, і намалювати їх. Потім серед намальованих страв потрібно вибрати найбільш корисні та написати, у чому полягає їхня користь, які продукти входять до складу цих страв.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *