Відеорекомендації, як навчати дітей з ООП мистецтву, дизайну і технологіям, фізкультурі та англійській

nus.org.ua

Із масовим запуском інклюзивного навчання в українських школах збільшилася кількість матеріалів для вчителів, як навчати дітей із різними порушенням. Проте часто такі предмети як образотворче й музичне мистецтво, дизайн і технології (трудове навчання), фізична культура, іноземна мова лишають за кадром. Адже не всі учні з особливими освітніми потребами відвідують ці уроки, а деякі з них традиційно вважають не такими важливими.

Хоча для дітей з ООП, якщо вони можуть, дуже важливо відвідувати ці уроки й бути на них максимально залученими: адже це допомагає фізичному розвитку, розвитку дрібної моторики, фантазії, комунікативних навичок тощо.

Сайт “Нова українська школа”, ГО “Смарт освіта” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” вирішили трохи змінити ситуацію. Протягом минулого навчального року ми знімали відео уроків в інклюзивних класах. На відео є приклади, як організувати спільну та індивідуальну роботу та рекомендації про навчання дітей із різними порушеннями у початкових класах та молодшій середній школі.

Нижче ви можете продивитися добірки відео до різних предметів (це плейлісти, тож відео вмикатимуться одне за одним; або натисність на значок із трьома лініями у верхньому правому кутку відео, щоби побачити весь список).

АНГЛІЙСЬКА МОВА


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Над відео працювали:

Ольга Головіна, журналістка медіа про освіту nus.org.ua

Женя Педін, оператор і режисер монтажу PIN production

Лариса Байда, консультантка ВГО “Національна Асамблея людей з інвалідністю України”

Уроки записували в таких школах:

  • НВК “Престиж”, с. Балабине Запорізької області
  • Школа №8 Хмельницького
  • Школа №15 Хмельницького

Титульне фото: Ірина Арзамасцева

Публікація підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.