У МОН розробили порядок реагування на випадки булінгу

Міністерством освіти розроблений проект Порядку реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти та застосування заходів виховного впливу. Відповідний документ оприлюднений з метою його громадського обговорення.

Проектом документа визначається порядок реагування на випадки булінгу в школах, в тому числі при наявності підозри про вчинення цькування стосовно малолітньої або неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу.

Документ визначає чотири прояви булінгу стосовно неповнолітньої чи малолітньої особи в закладі освіти, які є підставою для обґрунтованої підозри та реагування, зокрема: психологічні, фізичні, економічні та сексуальні.

Автори документа зазначають, що до булінгу слід відносити випадки, які відбуваються безпосередньо в приміщенні закладу освіти та прилеглих територіях або за його межами, в тому числі із застосуванням засобів електронної комунікації.

Підставою для реагування в закладах освіти на випадки булінгу є заява або повідомлення, про випадок та/або підозру його вчинення стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та/або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу.

Документом також визначені суб’єкти реагування на випадки булінгу в школі, механізм діяльності комісії з розгляду випадків булінгу та порядок застосування заходів виховного впливу по відношенню до кривдника.

Пропозиції та зауваження проекту Порядку реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти можна надсилати на електронну адресу [email protected].

Громадське обговорення триватиме до 15 квітня.

Детальніше…