Конкурс соціальної реклами

Проблеми, що виникають у суспільстві, потребують нетрадиційних рішень та пошуку нових засобів впливу на свідомість і безпосередньо на вчинки кожної окремої людини. Одним із інструментів позитивного інформаційного впливу стає соціальна реклама, яка традиційно покликана змінити ставлення населення до певних соціальних проблем, а в подальшій перспективі сприяти формуванню нових соціальних цінностей. Саме тому, учні Миколаївської гімназії №4 долучилися до участі в обласному конкурсі з інфо-медійної творчості (краща соціальна реклама) та посіли почесне друге місце.

Вітаємо  учениць 10-А класу  
Брезгунову А.,
Гальвець В.,
Довгань Т.
та їх наставника 
Горбатенко С.Ф. з перемогою.

Дякуємо за  активну соціальну позицію та щире прагнення приносити користь суспільству!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *