Необхідно синхронізувати шкільні предмети, – Новосад

Міністр освіти Ганна Новосад висловила переконання у необхідності синхронізації навчальних програм з математики, фізики, хімії та біології між собою. Про це вона сказала в інтерв’ю РБК-Україна, відповідаючи на запитання щодо планів МОН зі зміни державного стандарту базової освіти.

«Треба зробити так, щоб програми математики, фізики, хімії, біології між собою синхронізувалися за темами. Тому що фізику неможливо вивчати без математики. Біологію складно зрозуміти без хімії. Але якщо подивитися на освітні програми, зараз вони дуже часто відірвані одна від одної. І якщо у вересні дитина щось вивчила, а потім те саме явище треба вивчати у травні, то не дивно, що все вже забуте. Це дуже розірване сприйняття. Немає цілісної картинки явищ, які є у реальному житті. Адже у природі рідко побачиш біологію, відокремлену від хімії», – зазначила міністр.

За її словами, Міністерство освіти обговорювало цю проблему з експертами, які займаються сучасними освітніми методиками.

«Є можливість інтегрувати предмети не шляхом їх об’єднання, а шляхом запровадження вивчення окремих явищ або тем на усіх курсах. Наприклад, вивчаємо океан. Цей об’єкт можна вивчати у кінці місяця на кожному з предметів, як цілісне явище. Таким чином можна інтегрувати розуміння учнів з різних предметів, як вони відкриваються у тому чи іншому явищі», – сказала Ганна Новосад.

Міністр також повідомила, що для того щоб запровадити цей підхід необхідно покращити інфраструктуру самої школи, особливо щодо природничих предметів.

«Тому що для закріплення знань з хімії чи фізики у вчителя повинно бути достатньо обладнання та матеріалів. Адже школярі повинні реально вивчати ці предмети, а не уявляти природні явища зі слів вчителя», – підкреслила міністр освіти Ганна Новосад.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *