Пінгвіни в Telegram: МОН запустило тематичний стікерпак напередодні виходу останньої частини “Антарктичних уроків”

Завершується проєкт “Антарктичні уроки”: завтра, 1 липня 2020 року, о 14:00 вийде остання частина на тему “Скільки країн і навіщо досліджують Антарктиду?”. Відео традиційно можна буде переглянути на YouTube-каналі Міністерства освіти і науки, а також Facebook-сторінках МОН та Національного антарктичного наукового центру (НАНЦ).

У цьому ролику очільник Центру Євген Дикий розкаже, хто входить до “елітного клубу” дослідників Антарктиди, як континент не могли поділити кілька країн і до чого це призвело, навіщо взагалі потрібно вивчати Антарктиду?

Як і раніше, найуважніші глядачі зможуть отримати подарунки від НАНЦ. До уроку буде 3 запитання, відповіді на які звучатимуть у ролику. Для участі в конкурсі потрібно надіслати відповідь на всі запитання одним повідомленням у месенджер Фейсбук-сторінки Центру.

На перші 5 правильних повідомлень центр надішле у відповідь смайл у вигляді пінгвіна 🐧. Глядачі, які за час виходу “Антарктичних уроків” зберуть по 3 смайли, одержать унікальний набір наклейок із пінгвінами, створений спеціально для НАНЦ. 

За попередньою інформацією, уже зараз є більш як 10 переможців, яким надішлють набори після завершення проєкту. 

Окремо МОН підготувало сюрприз для всіх любителів Антарктиди. Пресслужба Міністерства створила стікерпак для Telegram з головними героями наклейок – пінгвінами. Кожен з них має певну професію – одну з тих, яка потрібна для роботи на українській антарктичній станції “Академік Вернадський”.

Завантажити стікерпак “Пінгвіни – Українська антарктична експедиція” можна тут.

Нагадуємо, що “Антарктичні уроки” – це спільний проєкт Міністерства освіти і науки та Національного антарктичного наукового центру. Він стартував 27 травня 2020 року й загалом матиме 6 частин. Усі попередні відео можна знайти на YouTube-каналі МОН:

  1. Чому Антарктида – крижана й холодна? Чим відрізняється від Арктики?
  2. Які тварини та рослини живуть в Антарктиді?
  3. Хто відкрив Антарктиду і яка роль українців у цьому?
  4. Як Україна отримала станцію “Академік Вернадський”?
  5. Як українські полярники працюють в Антарктиді?

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *