Весна. 25 тиждень НУШ для першого класу

osvita.ua

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 25-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Весна».

Звуки: учимося розрізняти. Завдання спрямоване на розвиток уміння розрізняти голосні звуки, правильно їх вимовляти. Дитині пропонується розмалювати предмети, у назвах яких одночасно є звуки [о] й [у]. Завдання сприятиме формуванню уявлення про мовні одиниці, розвитку фонематичного слуху.

Скільки горошин: учимося додавати й віднімати. Завдання спрямоване на формування навичок додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10. Дитині пропонується виконати арифметичні дії й представити результати, використовуючи реальні предмети – сухі горошини.

Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

Анаграми «Зашифровані місяці: весна». Працюючи над цим завданням, дитина дізнається, що таке анаграми та навчиться їх розшифровувати. Дитині пропонується розташувати предмети від більшого до меншого та, використовуючи потрібні літери, записати назви весняних місяців.

Розмальовка «12 місяців»: березень. Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями березня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.

Розмальовка «12 місяців»: квітень. Це завдання-розмальовка присвячене окремо квітню і зображає його відмінності, дитина зможе потренувати уяву й асоціативне мислення. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд

Розмальовка «12 місяців»: травень. Це завдання-розмальовка познайомить дитину з характерними особливостями травня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд.

Уявляємо й малюємо погоду. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися робити висновки про можливі причини тих чи інших дій або явищ, узагальнити знання про погоду. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме навички малювання, уяву, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Кольорові пори року: кольори весни. Це завдання допоможе формувати художньо-продуктивну компетентність дитини. Його виконання сприятиме розвитку уявлень дитини про природні явища, сезонні зміни й кольори в природі.

Що я люблю робити навесні. Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та описувати, що їй подобається робити навесні. Дитина повинна намалювати чотири малюнки: своє улюблене заняття, свій улюблений одяг, свою улюблену їжу та своє улюблене місце відпочинку навесні, а потім підписати ці малюнки.

Весна: знайди відмінності та розмалюй. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про весну та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на весняну тематику, що мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати.

Склади прислів’я: вчимося говорити про весну. Це завдання допоможе дитині дізнатися більше про весну через долучення до скарбниці народної творчості. Воно містить шість прислів’їв, що стосуються цієї пори року. Знання прислів’їв допоможе дитині навчитися влучно формулювати власні думки про весну.

Сприймаємо світ навесні: 5 органів чуття. Це завдання допоможе дитині проаналізувати роботу своєї сенсорної системи, зокрема кожного з п’яти органів чуття. Оскільки завдання присвячене весні, воно пропонує дитині написати чи намалювати те, що вона бачить, сприймає на слух, нюх, відчуває на дотик і розпізнає на смак саме навесні.

Кросворд «Пори року»: весна. Цей тематичний кросворд надасть дитині можливість поміркувати над різними явищами та предметами, пов’язаними з весною, а також проявити кмітливість і відповідні знання. Кросворд побудований за класичним принципом.

Зашифровані картини: віднімання в межах 10. Це завдання допоможе дитині навчитися усно виконувати арифметичну дію віднімання в межах 10. Воно містить 8 прикладів та фрагментів малюнків. Дитині потрібно розв’язати приклади, вирізати фрагменти та зібрати зображення.

Малювання по крапках: хмарки та сонечко. У завданні дитині необхідно намалювати хмарки та сонечко, рахуючи крапки та поступово з’єднуючи їх прямими лініями, відповідно до зразка, намальованого у завданні, та розмалювати зображення у будь-які кольори.

Малювання по крапках: квітка. Ви бажаєте розвинути у дитини більш чітку координацію дрібних рухів та просторове сприйняття? Це завдання слугуватиме вам добрим помічником у цій справі. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме всі функції уваги, навички рахунку та зорову пам’ять.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *