Представники з усіх областей країни пройдуть курс зі створення е-контенту для навчання робітничим професіям

Як організувати дистанційні уроки, керувати доступом до матеріалів у них та правильно викладати теми за різними професіями. Про це дізнаються учасники навчального курсу “Створення модульного контенту та електронна педагогіка для закладів професійної освіти України”. Перше заняття в межах курсу відбулось сьогодні, 26 квітня 2021 року.

Заняття триватимуть впродовж 6 тижнів і завершаться 4 червня. Наразі на курс зареєструвалася 51 особа. Серед них – директори навчально-методичних центрів професійної освіти з усіх регіонів країни, методисти, майстри виробничого навчання та викладачі профтехзакладів. У межах курсу вони отримають поради щодо створення електронного контенту для учнів закладів профосвіти, дізнаються про платформи, які можна використовувати для підготовки уроків, і навчаться ними користуватися.

Тренінгові заняття відбуватимуться в межах партнерства Міністерства освіти і науки України з Міжнародною організацією праці (МОП).

“Торік Міжнародна організація праці погодилась підтримати нас у створенні онлайн-курсів за 4-ма робітничими професіями. Впевнений, це будуть якісні курси, які зможуть використовувати не тільки учні, а й дорослі під час самоосвіти. Передуватиме розробленню цих 4-х курсів навчання зі створення е-контенту, організоване тренінговим центром МОП. А для того, щоб заклади могли надалі створювати такі матеріали самостійно, ми зареєстрували на навчання директорів усіх навчально-методичних центрів. Надалі вони зможуть поширити знання на рівні закладів області, а ті – створювати вже власний електронний контент”, – зазначив заступник Міністра освіти і науки Ігор Гарбарук.

Курс щодо створення е-контенту поділений на кілька модулів. Перший ознайомить учасників із особливостями цифрової трансформації професійної освіти. Другий стосується різних систем управління навчанням. Третій навчить визначати інструменти для створення мультимедійного контенту. Четвертий – проводити ефективну онлайн-фасилітацію через підхід, орієнтований на слухача. Для успішного завершення курсу кожен учасник має створити модель власного онлайн-уроку.