МОН пропонує для громадського обговорення проєкт постанови КМУ «Про затвердження категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти»

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти».

На виконання частини сьомої статті 19 Закону України «Про освіту» та абзацу двадцять другого підпункту 9 пункту 4 розділу Х Закону України «Про повну загальну середню освіту» та відповідно до пункту 22 доручення Кабінету Міністрів України від 26.03.2020 № 11112/1/1-20 МОН розроблено проєкт постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти». Документ розроблено спільно з науковцями Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка АПН України.

Пропозиції та зауваження до проєкту просимо надсилати на е-мейл: [email protected] до 30.12.2020 (відповідальна особа Самсонова Лариса – керівник експертної групи з питань інклюзивної освіти МОН).

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *