Про всяк випадок: корисні номери телефонів

Гаряча лінія управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради щодо коронавірусу

В управлінні охорони здоров’я Миколаївської міськради відкрили гарячу лінію для інформування миколаївців про отримання медичної допомоги в разі виявлення симптомів, схожих на COVID-19.

Телефони гарячої лінії: 37-40-28 та 37-31-07

Звертайтеся щодня з понеділка до п’ятниці з 08:30 до 17:00.

В управлінні охорони здоров’я радять телефонувати на гарячу лінію всім, хто знаходився в країнах із зареєстрованими випадками COViD-19 в разі погіршення самопочуття, навіть якщо, повернувшись в Україну, проблем зі здоров’ям не було.

Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради

Короткий номер 15-07 для отримання довідки з питань соціального захисту

Одиноким миколаївцям похилого віку та інвалідам, які залишились без піклування, та тим, хто через об’єктивні умови просто не має змоги вийти зі своєї оселі, організовано соціальну послугу з придбання за кошти громадян необхідних продуктів та безкоштовної їх доставки додому.

Таку послугу можна замовити, залишивши заявку в колцентрі при Миколаївській міській раді за телефонами:

+38 (0512) 711 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

Робота відділень денного перебування призупинена з 17 березня до 03 квітня 2020 року.

МКП «Миколаївводоканал»

Телефони абонентського відділу: 70-98-44, 58-18-48, 30-00-95, 67-09-52, 70-95-25, 24-11-52.

Телефони, за якими можна повідомити про аварійну ситуацію: водопровідна мережа (цілодобово) – 0512-24-20-63; каналізаційна мережа: 0512-24-01-13 (до 20.00), 0512-24-02-76 (після 20.00).

Подати заявку на опломбування/розпломбування лічильника ви можете як в телефонному режимі, так і на електронну пошту: [email protected]

ВАЖЛИВО: при подачі заявки обов’язково вказуйте контактний номер телефону. Історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті споживача за посиланням, також передбачена функція онлайн оплати декількома платіжними системами: Особистий кабінет: http://cpp.vodokanal.mk.ua

Користуйтесь мобільним додатком Viber-bot, зручна реєстрація, можливість оплати, інформаційна підтримка (ви можете поставити питання та фахівець підприємства наддасть всю необхідну інформацію), переходьте за посиланням: https://al-s.top/mkH2O  

Зверніть увагу, що у мобільному додатку Viber-bot та особистому кабінеті передбачена функція реєстрації декількох адрес. Потурбуйтесь про своїх рідних похилого віку та швидко і зручно наддавайте показання приладів

обліку та своєчасно сплачуйте за послуги.

На офіційному сайті підприємства функціонує онлайн – приймальня де ви оперативно зможете отримати консультацію.

Прийом абонентів з невідкладних питань, буде здійснюватися лише за попереднім записом. Телефони для запису вказані вище, зверніть увагу, що надсилаючи запит про особистий прийом, обов’язково вкажіть контактний телефон та питання з яким вам необхідно завітати до абонентського відділу підприємства.

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»

З 16 березня до 3 квітня 2020 року всі консультації в ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» здійснюватимуться в онлайн режимі. Обслуговування здійснюватиметься у телефонному режимі за номерами телефонів та за допомогою електронної пошти.

Абонентський відділ (населення): 46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова 46-37-51 фахівці по пільгах та субсидіях 46-51-25;

– фахівці з питань нарахувань відділу збуту енергії по роботі з юридичними особами: 0504908960, 0993667529;

– відділ контролю збуту енергії (питання за тепловими лічильниками): 0995101309, 0661707186;

– відділ по роботі із заборгованістю: 0992135950, 0504908959, 0993667529.

Служба теплових мереж: 727526

Аварійно-диспетчерська служба: 095 8221166 цілодобово.

Історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті споживача за посиланням: http://nikoblteplo.com.ua/teplo-user

Електронна пошта підприємства: [email protected]

Надання звітних відомостей споживання теплової енергії за тепловими лічильниками: [email protected]

Прийом абонентів з невідкладних питань, буде здійснюватися лише за попереднім записом за телефоном: 22-11-49

ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ»

ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» перейшла на дистанційну форму роботи зі зверненнями громадян.

Передати звіти про споживання теплової енергії по загальнобудинковим лічильникам за березень до відділу контролю за споживанням теплової енергії можна з 25 по 27 березня 2020 року за телефоном – 67-09-28 або надіслати на електронну скриньку – [email protected]
Телефони відділу збуту енергії: 67-09-20; 67- 09-22; для юридичних осіб-67-09-29.

Сайт підприємства та сторінка Facebook працюють в звичайному режимі. Важливі новини, історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті споживача на нашому сайті http://www.ntec.mk.ua,де також також передбачена функція онлайн оплати за послуги.

АТ «Миколаївгаз»

На період карантину “Миколаївгаз” консультує клієнтів в режимі онлайн.

Введено мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання. Аварійно-диспетчерська служба 104 в умовах карантину також працює у звичайному режимі.

Отримати всю інформацію за особовим рахунком та здійснити оплату за послуги газопостачання та розподілу газу ви можете за допомогою дистанційних онлайн – сервісів: особистий кабінет на сайті 104.ua

мобільний додаток 104Mobile для Android

мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone

чат-бот «7104ua» у Viber

контакт центр за номерами (0512) 777-104 або (067) 65-70-104

АТ «Миколаївобленерго»

З 16.03.2020 та до закінчення встановленого карантину – 03.04.2020 – доступ до адміністративних будівель АТ «Миколаївобленерго» для відвідувачів обмежений.

Протягом даного періоду спілкування із фахівцями АТ «Миколаївобленерго» відбуватиметься за допомогою дистанційних сервісів – особистого кабінету, сайту Товариства, електронної пошти, кол-центру та телефонів структурних підрозділів (філій), а також мобільних систем обміну повідомленнями.

Паперову кореспонденцію просимо направляти до товариства поштою або електронною поштою. Контакти філії  АТ «Миколаївобленерго» в місті Миколаєві:

Побутові споживачі: (0512) 53-95-38, (0512) 53-95-81, (0512) 53-96-95, (0512) 53-95-41

1 дільниця – (0512) 53-95-37

2 дільниця – (0512) 53-95-67, (0512) 53-95-16, (0512) 53-95-52

3 дільниця – (0512) 53-95-64, 4 дільниця – (0512) 53-95-58

Непобутові споживачі: (0512) 53-95-21, (0512) 53-95-79, (0512) 53-95-77, (0512) 46-58-14, (0512) 53-95-61

Viber, Whats Ap

Побутові споживачі: 1 дільниця – (067) 690-40-20, 2 дільниця – (067) 690-43-43, 3 дільниця – (067) 690-45-54, 4 дільниця – (067) 690-45-11

Непобутові споживачі: (067) 510-20-69

[email protected]

За довідковою інформацією звертайтеся до Інформаційно-консультаційного відділу за телефоном: +38(0512)539518

Передати покази електролічильника Ви маєте можливість будь яким зручним способом (за два останні та три перші робочі дні щомісяця):

  • через особистий кабінет
  • через форму на сайті товариства https://www.energy.mk.ua
  • за допомогою SMS-сервісу
  • за допомогою мобільного додатка «Особистий кабінет Миколаївобленерго»
  • за допомогою мобільних месенджерів
  • за допомогою голосового меню самообслуговування кол-центру товариства.

Режим роботи сервісних центрів Головного управління

Пенсійного фонду України в Миколаївській області

З 19 березня 2020 року у всіх сервісних центрах Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області прийом громадян тимчасово обмежено. 

У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України, фахівці Головного управління Фонду області обслуговуватимуть громадян для вирішення виключно невідкладних питань, наприклад, оформлення документів для виплати допомоги на поховання.

Крім того, у період карантину працівники Фонду області припиняють обслуговування громадян на всіх віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах Миколаївщини.

Отримати послуги з пенсійного забезпечення у цей період  можна дистанційно, скориставшись:

–  вебпорталом Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua;

– телефонами «гарячих ліній»: https://www.pfu.gov.ua/mk/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-mykolayivskij-oblasti/

–   шляхом направлення звернень на: електронну адресу: post@pfu.gov.ua; поштову адресу: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.

Додатково повідомляємо, що відповідно до пп. 3, п. 2 Розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020 з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Департамент з надання адміністративних послуг
 
З 17.03.2020 по 03.04.2020 року (включно) в департаменті припинено:
– особистий прийом громадян керівництвом департаменту та керівниками структурних підрозділів департаменту;
– робота віддалених робочих місць департаменту в приміщенні адміністрації Центрального району м. Миколаєва (вул. Інженерна, 1);
– видача відомостей з Реєстру територіальної громади міста Миколаєва про усіх зареєстрованих за адресою;
– прийом громадян в поточній черзі на всіх робочих місцях департаменту та у віддалених робочих місцях Інгульського та Корабельного районів по усім адміністративним послугам;
 
Продовжиться надання таких адміністративних послуг (запис тільки онлайн):
– реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб (не більше 20 талонів на день на 1 реєстратора);
– державна реєстрація обтяжень нерухомого майна/скасування державної реєстрації обтяжень прав на нерухоме майно (не більше 10 талонів на день).
 
Також можна отримати результат надання адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон, оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID картки (до 10 талонів на день).
 
Нагадуємо, що у вас є можливість отримати деякі послуги он-лайн. Користуйтесь наступними посиланнями:
https://e.land.gov.ua/ замовлення витягу з Державного земельного кадастру, замовлення витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку, замовлення довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та їх розподіл;
https://minjust.gov.ua/ua замовлення довідки за об’єктом нерухомого майна та за суб’єктом речового права;
https://online.minjust.gov.ua реєстрація фізичної особи підприємцем; зміна видів економічної діяльності; припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця; реєстрація створення юридичної особи на підставі модельного статуту; перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.
Передивитись інструкції з даних онлайн-послуг можна за посиланням http://tiny.cc/cqe7kz
Додатково зазначимо, що громадянам в телефонному режимі буде надаватись консультація з питань одержання ними адміністративних послуг в період тимчасового обмеження роботи департаменту.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *