У закладах середньої та позашкільної освіти стартував Інженерний тиждень

Сьогодні, 25 січня 2021 року, для розвитку STEM-освіти та впровадження STEM-навчання в закладах загальної середньої та позашкільної освіти стартує Інженерний тиждень. Захід буде проведено в 1993 закладах освіти, що охоплюють усі області України.Заявки на проведення Тижня надіслали 3 650 освітян. Найбільша кількість закладів загальної середньої та позашкільної освіти, які братимуть участь у заході, в Дніпропетровській області – 188. 

  • Запорізька область – 138 закладів
  • Полтавська область – 116 закладів
  • Хмельницька область – 105 закладів
  • Херсонська область – 91 заклад

Серед учасників – 23 заклади освіти міста (Академія дитячої творчості, гімназія №4, ЗОШ №1, 6, 10, 16, 19, 26, 29, 30, 34, 43, 46, 47, 52, 53, 57, 60, 65,
економічний ліцей №2, морський ліцей, станція юних натуралістів, станція юних техніків, Вище професійне училище №21). Бажаємо змістовної роботи!!!

Програмою Тижня передбачено, зокрема, проведення тематичних занять (уроків), під час яких здобувачі освіти ознайомляться з інженерними професіями майбутнього й досягненнями українських винахідників, а також отримають доступ до відповідних навчальних та методичних матеріалів.

Через нестабільну епідемічну ситуацію заклади освіти самостійно обрали для проведення Інженерного тижня період між 25 січня та 15 лютого, а також формат проведення – онлайн чи офлайн.

Також, за попередніми підрахунками, 36% освітян планують залучити до виконання інженерних завдань учнів з особливими освітніми потребами. Для цього організатори проєкту спільно з експертами з інклюзії підготували відповідні методичні матеріали та адаптовані версії завдань.

Захід проводить МОН спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та ГО «Про.Про.Лаб» у межах меморандуму за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження», Українського культурного фонду та Manoff Foundation. 

Докладніше про подію можна дізнатися на сайті або на Фейсбук-сторінці.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.