«Пригоди крапельки»: 12-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 12-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Пригоди крапельки»

Найкращий дощовий день: вчимося мислити позитивно. Це завдання допоможе дитині навчитись висловлювати думки у письмовій формі. Дитині пропонується написати про те, що вона може робити у дощовий день, щоб він став кращим, а також опитати рідних і друзів про те, чи люблять вони дощ; відповіді відобразити у вигляді лінійної діаграми.

Розмальовуємо приховані зображення: дівчинка з парасолькою. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розвинути зорове сприйняття й дрібну моторику, вдосконалити навички розмальовування. Дитині пропонується розмалювати малюнок, зашифрований цифрами, кожній з яких відповідає певний колір.

Малюємо по клітинках: парасоля. У завданні дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітчастому полі, й від них почати малювати лінії в певному напрямку, довжиною у певну кількість клітинок, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання. Після правильного виконання завдання має з’явитися малюнок парасолі, який потрібно розмалювати.

Написання цифри «9». Це завдання – перший крок до вивчення написання цифри «9» та рахунку. Завдання також сприяє здобуттю навичок дрібної моторики. У завданні дитина кілька разів з’єднує пунктирні лінії для написання цифри «9», а потім самостійно пише цифру «9» у спеціально відведеному для цього місці.

Розмальовка «Числа довкола нас»: словосполучення з «9». Це завдання допоможе дитині запам’ятати число «9» й відповідну цифру. Дитині пропонується прочитати зразок, поміркувати, в яких ще словосполученнях згадується вказана цифра, і написати свої варіанти на сторінці. Саму цифру потрібно розмалювати.

Знайди доданки цифри «9». Це завдання створено таким чином, аби воно надавало дитині можливість вдумливо й зосереджено тренувати не лише навички розв’язання математичних прикладів на додавання, а й розвивало логічне мислення. У завданні математичні приклади подані без доданків, які необхідно підібрати, виходячи з того, що їх сума має складати «9».

Знайди всі цифри від «1» до «9». Це завдання побудоване у незвичній формі, що сприятиме розвитку уваги, пам’яті, просторової орієнтації, зорово-моторної координації та дрібної моторики. У завданні дитині потрібно знайти кожну з дев’яти цифр – цифри можуть зустрічатися кілька разів, обвести її контури за пунктирними лініями, вибравши для неї окремий колір, а потім написати у клітинці внизу сторінки.

Прибирання у сови: що означає «не в своїй тарілці»? Завдання спрямовано на формування мовленнєвої та математичної компетентностей. У ньому пропонується розставити числа від найменшого до найбільшого й записати всі літери в рядках у правильному порядку так, щоб можна було прочитати словосполучення. Також учні та учениці мають записати та пояснити утворений фразеологізм.

Знайди однакові відповіді: додавання в межах 10. Це завдання допоможе дитині опанувати дію додавання в межах 10. Воно містить 5 основних прикладів на додавання, що розташовані в малюнках (парасольках). Дитині пропонується обчислити приклади, а потім під кожною парасолькою розмалювати краплю з тим прикладом, що має таку ж саму відповідь, що й приклад у парасольці.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *