Ідемо за покупками й формуємо навички усного обчислення

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям десять практичних завдань для формування навичок додавання іменованих чисел та оперування ними, розвитку логічного мислення та здатності розв’язувати практичні задачі.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню мовної та математичної компетентностей, мисленнєвих операцій аналізу, зіставлення, узагальнення, розвитку математичного мислення, підвищить рівень загальної ерудиції дитини.

З якого магазину: міркуємо логічно. Завдання спрямоване на формування та розвиток логічного і творчого мислення, розширення словникового запасу. Дитині пропонується за назвою магазинів визначити, який товар у них можуть продавати, з’єднати лінією зображення магазину і його групи товару.

У буфеті: рахуємо вартість обіду. Завдання спрямоване на формування навичок оперування грошима в ігровому процесі купівлі. Дитині пропонується порахувати вартість кожного з наборів продуктів у буфеті, що зображений на малюнку, скласти власний перелік продуктів для обіду та підрахувати його вартість.

Супермаркет: орієнтуємося в магазині. Завдання допоможе дитині ознайомитися з різними групами товару, що представлений у відділах супермаркету. Воно допоможе дитині навчитися орієнтуватися в магазині, розуміти призначення його зонування.

У пекарні: називаємо хлібобулочні вироби. Завдання спрямоване на ознайомлення з видами хлібобулочних виробів, збагачення словникового запасу. Дитині пропонується підписати подані на малюнку вироби з борошна та дописати назви відомих їй хлібобулочних виробів. Завдання сприятиме розширенню уявлення дитини про пекарню та вироби, що в ній виготовляються.

Набір продуктів: приготування страв. Завдання сприятиме розширенню знань про приготування їжі та її інгредієнти. Дитині пропонується скласти перелік страв, які можна приготувати з певного набору продуктів. Виконання завдання сприятиме розвитку спостережливості, розширенню знань про страви та сімейні рецепти.

Крем-суп: складаємо список продуктів. Завдання допоможе навчитися використовувати алфавіт на практиці. Дитині пропонується за малюнком скласти список продуктів, необхідний для приготування вершкового супу-пюре з гарбуза, записавши всі інгредієнти страви в алфавітному порядку, знайти рецепт супу в Інтернеті та приготувати його разом із дорослими.

Робимо закупи: рахуємо гроші. Завдання спрямоване на розвиток уміння оперування грошима в уявному процесі купівлі-продажу. Дитині пропонується порахувати гроші в кожному із трьох гаманців. Щоб зробити закупи, треба з’єднати товар із гаманцем. Завдання сприятиме формуванню та розвитку навичок додавання.

Скарбничка: рахуємо гроші. Завдання спрямоване на формування навичок усного обчислення зручним для дитини способом. Пропонується скласти комбінацію з металевих монет, щоб отримати приховану в скарбничках суму, записати приклади – різні можливі варіанти таких комбінацій.

Збираємо монетки: тренуємо увагу. Завдання спрямоване на розвиток тактильної пам’яті та сприйняття сенсорної інформації. У завданні зображено малюнки декількох склянок, а також монет різного номіналу. Дитині пропонується спочатку на малюнку «розкласти» монетки у відповідні склянки (з’єднавши їх стрілкою), а потім попрацювати з реальними грошима: відсортувати «всліпу» монети різного номіналу в окремі ємності.

Учимось рахувати гроші № 1. Це завдання допоможе дитині в ігровій і наочній формі покращити та закріпити математичні навички додавання й порівняння величин і чисел. Оскільки у завданні пропонується підрахувати гроші, дитина матиме можливість переконатись у практичному значенні й користі вміння виконувати арифметичні дії.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *