Професії. 23 тиждень НУШ для першого класу

osvita.ua

Сайт Розвиток дитини пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 23-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Професії».

Розгадуємо ребуси на тему «Професії». Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, мовну компетенцію, закріпити правопис деяких слів. Воно містить 8 ребусів на тему «Професії». Дитині потрібно розгадати ребуси згідно зі стандартними правилами й написати слова-відповіді в комірках.

Хто працює в школі: світ професій. Завдання спрямовано на формування уявлення про різноманітність професій, які потрібні для комфортного існування шкільної громади. Дитині пропонується поміркувати, хто із зображених людей із чим працює, і з’єднати малюнки; на місці перетину зобразити смайлик.

Гра «Знайди пару»: професії. Це завдання допоможе дитині розвинути пам’ять, увагу, навички читання й розширити лексичний запас за темою «Професії». Дитина повинна знайти пари (малюнок і слово), по черзі відкриваючи картки, розкладені малюнками й написами вниз. У завданні використано наступні назви професій: художник, будівельник, шеф-кухар, лікар, фермер, пожежник, листоноша, вчитель.

Професії: хто чим займається? Пропоноване завдання допоможе дитині дізнатися про професії й сформувати ціннісне ставлення до праці людини. Дитині пропонується з’єднати слово, що характеризує професію, з відповідним малюнком. Також дитина може поміркувати про те, ким би вона хотіла стати у майбутньому, що потрібно вивчити, щоб опанувати цю професію.

Вивчаємо професії: кухар, пожежник, лікар. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях кухаря, пожежника та лікаря

Вивчаємо професії: спортсмен, маляр-штукатур, учитель. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях спортсмена, маляра-штукатура та учителя.

Вивчаємо професії: фокусник, художник, космонавт. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях фокусника, художника та космонавта.

Вивчаємо професії: перукар, агроном, моряк. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях перукаря, агронома та моряка.

Вивчаємо професії: плавець, ветеринар, поліцейський. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях плавця, ветеринара та поліцейського.

Вивчаємо професії: листоноша, слюсар, військовий. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях листоноші, слюсаря та військового.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *