20 УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛ, ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЛЯ ТА ПРОФОСВІТИ ОТРИМАЮТЬ СУЧАСНІ МЕДІАСТУДІЇ – СТАРТУВАВ КОНКУРС

20 українських школах, профтехах та закладах позашкілля встановлять сучасні медіастудії – учні зможуть створювати якісніші матеріали для своїх редакцій. Про це йшлося під час пресбрифінгу щодо запуску Всеукраїнської програми розвитку шкільних медіа Youth MediaLab 2019-2020 за участі представників МОН сьогодні, 4 вересня 2019 року.

«Нам важливо, що діти в межах цього проєкту вчитимуть основи медіаграмотності, а також як створювати цікавий та якісний контент. Це не лише об’єднає бачення журналістики учнів з усієї країни, але й сприятиме розвитку молодіжного блогерства», – зазначила Валентина Хіврич, гендиректор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН.

Долучитися до конкурсу можуть заклади освіти, які мають практичний досвід у наповненні своїх друкованих чи онлайнвидань не менш як 1 рік. Для участі потрібно заповнити онлайнзаявку, додати мотиваційний лист та приклади попередніх робіт. Окрім цього, необхідно завантажити конкурсну відеороботу з визначеної теми.

Комплект для медіастудії складається з монтажного комп’ютера, фотоапарата з об’єктивом, вебкамери для трансляцій, набору постійного студійного світла, цифрового диктофона, штатива, студії тканинного фону, Wi-Fi роутера та відповідного програмного забезпечення.

Фінал та визначення переможців конкурсу відбудеться 31 жовтня 2019 року. Протягом навчального року вчителі та редакції відібраних закладів пройдуть спеціальне навчання та отримають підтримку експертів. Також буде створена Всеукраїнська вебплатформа шкільних медіа, де учні зможуть публікувати свої медіаматеріали. Якщо протягом року медіастудія не запрацює, вона буде передана до іншого закладу освіти.

З умовами конкурсу можна додатково ознайомитись за посиланням.

Довідково. 

Youth MediaLab – соціальна та некомерційна програма розвитку шкільних та молодіжних медіа в Україні.

Освітній проєкт реалізується Міністерством освіти і науки України та Міністерством інформаційної політики України спільно з громадською організацією Change Communication («Комунікації для змін») за підтримки Проєкту міжнародної технічної допомоги «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується агентством США з міжнародного розвитку (USAID), та Google Україна.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *