11 лютого 2020 року відповідно до плану роботи школи професійного зростання «Перспектива» проведено тренінгове заняття «Урок як основна форма навчання» під керівництвом Самкової Н.М.
Тема тренінгу є актуальною, тому що сучасний урок у Новій українській школі є витвір мистецтва, в якому присутні і краса, і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня та учителя.
Учасники тренінгу з натхненням залучилися до виконання практичних завдань з конструювання уроку математики.
Вчитель Гонтарук Н.В. озвучила завдання уроку та очікувані результати. Шевченко А.В. продемонструвала методику проведення усного рахунку, провела ігри з використанням цеглинок LEGO для повторення вивченого матеріалу. Настенко О.Д. пояснила правила обчислення з переходом через десяток додавання до числа 7. Сташкевич В.Ф. детально розповіла методику розв’язування складних задач. Ковалькова А.А. провела вправи на закріплення нового матеріалу, а Шевченко А.Г. поділилась досвідом проведення рефлексії на уроці.
Змістовними були кінезіологічні вправи для активізації головного мозку: «Дзеркальне малювання», «Струп-тести», «Перехресні рухи», «Погладь-поплескай», які продемонструвала вчитель Рябушенко Г.М.
Учасники тренінгового заняття поділились своїми думками з означеної проблеми та виробили рекомендації щодо підготовки і проведення сучасного уроку в умовах упровадження Концепції Нової української школи.
Молоді вчителі отримали своєрідне «домашнє завдання» до наступної зустрічі.
Адже тільки наданням цільової методичної допомоги можна сформувати учительську компетентність молодих педагогів, яка є джерелом упевненості їх в професійній діяльності.
Тренінг отримав схвальні відгуки від вчителів. Сподіваємось, що навчання для наших дітей стане змістовнішим, цікавішим, а результати – кращими.
Прес-центр школи