Заняття – дзеркало педагогічної культури вчителя, так вважав великий педагог Василь Сухомлинський, а в Дитячому Центрі позашкільної роботи Корабельного району вважають, що відкрите заняття – дзеркало педагогічної культури керівника гуртка.
З 2015 року в ДЦ діє проект «Моє найкраще заняття», відмінною рисою якого, є створення умов для впровадження інновацій у педагогічний процес. У рамках проекту щорічно проводиться конкурс за однойменною назвою, який має два етапи: заочний – підготовка керівником гуртка розробки конспекту заняття та очний – проведення відкритого заняття.
З листопада по грудень 2019 керівники гуртків ДЦ та вихованці мали змогу відвідати цікаві, нестандартні заняття. Педагоги, які взяли участь у конкурсі, розкрили для колег і дітей великий потенціал гурткового заняття.
Ніна Паламарчук, керівник літературного гуртка «Альтанка», продемонструвала використання проектної діяльності на гурткових заняттях.
Молодий, але вже досить досвідчений педагог Адріана Шевченко, керівник «Народного художнього колективу» вокального об’єднання «Відлуння», провела заняття-тренінг щодо важливості вокальних вправ для розвитку співочих даних юних талантів.
Незабаром Новий рік, а значить святкові вистави та розваги. Саме тому, Ольга Зацеркляна, керівник театрального гуртка «Бенефіс», напередодні свят провела заняття- репетицію. Зазирнути за куліси і подивитись, як народжується вистава мали змогу батьки, педагоги та вихованці гуртків інших напрямків.
Крім конкурсних занять, у Дитячому Центрі в рамках методичного місячника пройшли і планові відкриті заняття. Чудову педагогічну майстерність продемонструвала молодий керівник гуртка Бевз Тетяна, яка веде хореографічний гурток на базі ЗЗСО №29.
Колесніченко Юлія, керівник гуртка плетіння з паперової лози «Clever», вчить дітей берегти довкілля та вмінню виробляти чудові плетенні декоративні вироби з второвини, а не кори дерева, вирубаючи лозу для плетіння. Мистецтву плетіння з паперових трубочок діти вчаться як на базі закладу, так і у школах №43, 1.
Перш ніж потрапити до оркестру духових інструментів, що доречі має звання «Зразковий художній колектив», діти проходять складний шлях індивідуальних та ансамблевих занять. Вони вивчають як потрібно правильно дихати, яку будову має той чи інший духовий інструмент і ,звісно ж, отримують ази гри на духовому інструменті. «Постановка учня флейтиста як основа виконавської майстерності» – назва відкритого заняття педагога Валентини Овсянникової.
Можна багато говорити про педагогічну майстерність керівників гуртків Дитячого Центру, але у всіх них єдина мета – це надихання дітей до творчості!!!