ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Освіта дітей з особливими потребами


Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти.

Лист МОН № 1/9-691 від 13.11.18 року.


Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Наказ МОН № 977 від 06.09.2018 року.


Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.

Наказ МОН № 609 від 08.06.2018 року.


Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році.

Постанова КМУ від 21.02.2018 №88.


Щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента вчителя.

Лист Міністерства освіти і науки України від 05.02.2018 №2.5-281.


Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.

Лист МОН №1/9-639 від 29.11.2017.


Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.

Постанова КМУ від від 15.11.2017 № 863.


Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.

Постанова КМУ від 09.08.2017 №588.

 

Положення про інклюзивно-ресурсний центр


Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа).

Наказ МОН України №1081 від 21.07.2017.


Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році.

Лист МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385.


Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році.

Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362.

 

Відповідальність батьків

 

Тім Лорман-Сім стовпів інклюзії

 

Технології психолого педагогічного супроводу дітей з аутизмом

 

Створення індивідуальної програми розвитку

 

Сприяння інклюзії шляхом забезпечення навчального лідерства

 

Посадові обов`язки асистента вчителя

 

Посадова інструкція асистента вчителя

 

Кваліфікаційна характеристика асистента вчителя

 

Допуск асистента дитини

 

Мережа інклюзивних класів і груп
Інклюзивні групи вже функціонують у 17 закладах дошкільної освіти (№№2, 17, 29, 52, 64, 71 ,85, 87, 94, 95, 118, 127, 131, 134, 139, 144) та 20 закладах загальної середньої освіти міста (№№1, 6, 7, 10, 12,15,19, 25, 26, 29, 33, 34, 43, 45, 46, 47, 53, 56, «Академія дитячої творчості», гімназія №4).

Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?

Для відкриття інклюзивного класу батькам потрібно звернутись із відповідною заявою до директора школи, надавши також висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Керівник школи видасть наказ.
Проте, якщо це школа, яка ще не має досвіду інклюзивного навчання, ми радимо прийти в школу заздалегідь – ще до оголошення набору в перший клас. Це потрібно для того, щоб адміністрація й вчителі знали, що наступного навчального року їм потрібно буде прийняти учня з особливими освітніми потребами та встигли підготуватись, аби зробити навчання вашої дитини в школі комфортнішим.

Мережа інклюзивних груп та класів  у закладах дошкільної та загальної середньої освіти м.Миколаєва станом на 14.01.2019

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *