ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

image_print
Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж запрошує на навчання
3 фільми про інклюзію у США

3 фільми про інклюзію у США

 Детальніше...
Read More
Громадське обговорення!!! МОН представило новий Порядок про інклюзивне навчання

Громадське обговорення!!! МОН представило новий Порядок про інклюзивне навчання

Міністерством освіти розроблений проект Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. Документ є осучасненою редакцією постанови Кабінету Міністрів...
Read More
Що там у сусідів. Досвід інклюзивної освіти в Польщі

Що там у сусідів. Досвід інклюзивної освіти в Польщі

Україну та Польщу часто порівнюють, адже після розпаду СРСР країни існували у схожих умовах. Щоправда, Польща почала рухатися швидше, зокрема...
Read More
Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ

Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ

У 2018 році Міністерство освіти і науки України закупило основний пакет методик для тестування дітей з особливими освітніми потребами на...
Read More
Чим ІРЦ відрізняється від ПМПК (ІНФОГРАФІКА)

Чим ІРЦ відрізняється від ПМПК (ІНФОГРАФІКА)

Які функції та недоліки психолого-медико-педагогічної-консультації? Які послуги безоплатно надає інклюзивно-ресурсний центр? Що включає комплексна оцінка особливих освітніх потреб дитини? Які переваги...
Read More
Пам`ятки для батьків

Пам`ятки для батьків

Read More
Як фінансується інклюзивна освіта (ІНФОГРАФІКА)

Як фінансується інклюзивна освіта (ІНФОГРАФІКА)

З яких грошей учителі та їхні асистенти отримують зарплатню і надбавки за роботу в інклюзивних класах? Хто оплачує корекційні заняття,...
Read More
Подяка від Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна»

Подяка від Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна»

Директор Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна» А.М. Старєва висловила слова щирої вдячності Личко Г.В., начальнику управління освіти...
Read More
Обговорення питань соціальної реабілітації дітей з інвалідністю

Обговорення питань соціальної реабілітації дітей з інвалідністю

24.04.2019 о 10.00 у приміщенні Палацу творчості учнів м. Миколаєва відбудеться засідання міської координаційної ради з питань соціальної реабілітації дітей...
Read More

Освіта дітей з особливими потребами


Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти.

Лист МОН № 1/9-691 від 13.11.18 року.


Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Наказ МОН № 977 від 06.09.2018 року.


Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.

Наказ МОН № 609 від 08.06.2018 року.


Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році.

Постанова КМУ від 21.02.2018 №88.


Щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента вчителя.

Лист Міністерства освіти і науки України від 05.02.2018 №2.5-281.


Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.

Лист МОН №1/9-639 від 29.11.2017.


Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.

Постанова КМУ від від 15.11.2017 № 863.


Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.

Постанова КМУ від 09.08.2017 №588.

 

Положення про інклюзивно-ресурсний центр


Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа).

Наказ МОН України №1081 від 21.07.2017.


Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році.

Лист МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385.


Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році.

Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362.

 

Відповідальність батьків

 

Тім Лорман-Сім стовпів інклюзії

 

Технології психолого педагогічного супроводу дітей з аутизмом

 

Створення індивідуальної програми розвитку

 

Сприяння інклюзії шляхом забезпечення навчального лідерства

 

Посадові обов`язки асистента вчителя

 

Посадова інструкція асистента вчителя

 

Кваліфікаційна характеристика асистента вчителя

 

Допуск асистента дитини

 

Мережа інклюзивних класів і груп
Інклюзивні групи вже функціонують у 17 закладах дошкільної освіти (№№2, 17, 29, 52, 64, 71 ,85, 87, 94, 95, 118, 127, 131, 134, 139, 144) та 20 закладах загальної середньої освіти міста (№№1, 6, 7, 10, 12,15,19, 25, 26, 29, 33, 34, 43, 45, 46, 47, 53, 56, «Академія дитячої творчості», гімназія №4).

Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?

Для відкриття інклюзивного класу батькам потрібно звернутись із відповідною заявою до директора школи, надавши також висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Керівник школи видасть наказ.
Проте, якщо це школа, яка ще не має досвіду інклюзивного навчання, ми радимо прийти в школу заздалегідь – ще до оголошення набору в перший клас. Це потрібно для того, щоб адміністрація й вчителі знали, що наступного навчального року їм потрібно буде прийняти учня з особливими освітніми потребами та встигли підготуватись, аби зробити навчання вашої дитини в школі комфортнішим.

Мережа інклюзивних груп та класів  у закладах дошкільної та загальної середньої освіти м.Миколаєва станом на 14.01.2019