Опитування проекту U-Report від ЮНІСЕФ свідчить, що значна частина молоді не знає чіткого алгоритму дій при появі симптомів, схожих на коронавірус.
Про це йдеться у повідомленні Представництва ЮНІСЕФ Україна.
За результатами опитування, лише 22% респондентів знають, що необхідно зателефонувати до сімейного лікаря чи лікарні, тоді як 14% вважають за необхідне піти до медичної установи.
За словам голови представництва ЮНІСЕФ в Україні Лотти Сильвандер, це свідчить про необхідність посилення інформування молоді щодо засобів захисту від коронавірусу та плану дій при перших ознаках.
«Поки світ бореться зі спалахом Covid-19, молодь у всьому світі потерпає від закриття шкіл та раптових змін у звичному житті. У такій ситуації нормально відчувати сум, тривогу, зніяковіння, страх чи злість. Важливо інформувати дітей та молодь про те, що робити, аби продовжувати навчання і зберігати спокій у такі непевні часи», – зазначає Лотта Сильвандер.
Найефективнішим інструментом для комунікації із молоддю є соціальні мережі. Половина респондентів, які анонімно відповіли на запитання молодіжного опитування U-Report, зазначили, що соціальні мережі – їхнє головне джерело інформації про коронавірус.
Більше ніж половина опитаних переймаються реакцією оточення на виявлення коронавірусу та непокояться через можливу стигму щодо хворого на коронавірус.
26% бояться можливих випадків морального тиску, негативного ставлення чи навіть агресії у разі захворювання. 31% опитаних вважає, що реакцією оточення буде паніка і страх.
В опитуванні взяли участь 6 836 респондентів віком 14-34 роки. Опитування проходило у березні через онлайн месенджери (Facebook, Telegram, Viber).