Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру, яким визначено механізм супроводу вчителів, яких вперше призначено на посаду педагогічного працівника.
Планується, що основним завданням педагогічної інтернатури стане створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до реальних умов діяльності, зокрема, виконання навчальної, виховної, методичної, організаційної роботи та іншої педагогічної роботи.
Строк педагогічної інтернатури становитиме один рік.
Протягом всього періоду діяльності інтерна його роботу в школі супроводжуватиме педагог-наставник, який має досвід педагогічної діяльності за спорідненою предметною спеціалізацією.
За виконання обов’язків наставника призначатиметься доплата.
Педагогічна інтернатура провадиться відповідно до програми, що передбачатиме теоретичну та практичну допомогу інтерну.
Основними заходами педагогічної інтернатури є проведення індивідуальних консультацій та бесід педагога-наставника з інтерном, допомога у підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо.
Окрім того, інтерн та його наставник мають здійснювати взаємовідвідування навчальних занять та відвідувати уроки інших досвідчених учителів.
Для виконання програми педагогічної інтернатури педагог-наставник має здійснювати наставницьку підтримку, сприяти адаптації інтерна до педагогічної діяльності, знайомити його із традиціями школи.
Молодий учитель у рамках проходження інтернатури має виконувати обов’язки згідно з посадовою інструкцією та обов’язки, покладені на нього трудовим договором.
Звіт про виконання програми педагогічної інтернатури буде заслуховуватись на засіданні педагогічної ради школи.
Громадське обговорення проєкту Положення про педагогічну інтернатуру триватиме до 28 грудня.
Зауваження та пропозиції можна надсилати на електронну адресу: [email protected].