Стартувала всеукраїнська ініціатива, яка закликає дітей ділитися міфами та легендами свого краю

nus.org.ua

Для школярів проведуть всеукраїнський конкурс місцевих міфів та легенд “Дивомандри. Україна – легенд та міфів країна”.

Про це нам повідомили організатори конкурсу.

Для участі у конкурсі вчитель має зібрати команду з учнів 1-6 класів і подати заявку на цьому сайті dyvomandryЗаявку можна подати до 19 вересня.

Команда має в текстовому форматі творчо описати міф чи легенду свого рідного краю (села, міста, району чи області, у якому розташована школа команди-учасниці) та креативно проілюструвати описаний міф чи легенду (фотографіями або малюнками);

Конкурс проводять на честь 30 річниці Незалежності. Мета конкурсу – надихнути дітей на збереження, поширення та популяризації культурної спадщини України. У межах “Дивомандри. Україна – легенд та міфів країна”, команди учасників мають розповісти про міфи та легенди своїх рідних країв.

Подані командами заявки буде зібрано у першу інтерактивну онлайн-бібліотеку міфів і легенд, яку розмістять у вільному доступі на сайті dyvomandry10 найцікавіших міфів та легенд будуть оголошені переможцями – за їхніми мотивами телеканал ПЛЮСПЛЮС створить анімаційний серіал.

Оцінювання відбуватиметься з 20 вересня по 1 жовтня 2021 року, а переможців оголосять не пізніше 15 жовтня. Конкурсні заявки буде оцінювати журі у складі 4 експертів:

  • Олександр Голездренко – керівник відділу ефірного промо та дизайну нішевих телеканалів 1+1 media, супервайзер та режисер анімації телеканалу ПЛЮСПЛЮС.
  • Леся Юрчишин – учителька історії, правознавства і громадянської освіти в Новопечерській школі міста Києва.
  • Наталія Кривда – докторка філософських наук, професорка Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
  • Світлана Тараторіна – письменниця, журналістка, PR-менеджерка, авторка фантастичного роману “Лазарус”.

Конкурс є спільною ініціативою телеканалу ПЛЮСПЛЮС, що входить до складу групи 1+1 media та є автором однойменного мультсеріалу “Дивомандри”, а також комунікаційної агенції Havas PR. Проводиться за партнерства з “Освіторією” та за підтримки УКФ.