Позашкільні заклади і, зокрема Палац творчості учнів, є важливим навчальним, виховним, розвиваючим, соціальним простором для дитини, що сприяє вирішенню завдань формування у вихованців компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. Основне завдання педагогів знайти сучасний підхід до навчального процесу, впроваджувати нові педагогічні технології, серед яких важливе місце належить ігровим.
Саме впровадженню та використанню навчально-ігрових технологій в освітній процес була присвячена педагогічна рада «Ігрові технології навчання як одна з інноваційних форм активізації освітньої діяльності в умовах НУШ», яка відбулася 20 лютого 2020 р. Навчально-ігрові технології сьогодні виступають не тільки як засіб зацікавлення, спонукання, стимулювання дітей до активної навчально-пізнавальної діяльності, а й як засіб творчого розвитку дитини. Їх головною метою є формування уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю.
Під час методичного заходу педагоги обмінювалися досвідом з використання ігрових технологій та довели доцільність застосування різноманітних ігрових форм та методів під час проведення занять та виховних заходів.
Активно, творчо і цікаво, обговорюючи та дискутуючи, педагоги Палацу творчості учнів практикувалися у застосуванні ігрових прийомів.