Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ Україна запускають кампанію НУМО про важливість дошкільного розвитку. Кампанія допоможе батькам зрозуміти необхідність високоякісного дошкільного навчання, побудувати ефективну комунікацію з дитсадками та допомогти розвивати навички в дітей.
Кампанія НУМО допоможе батькам краще зрозуміти важливість якісного навчання дитини, поняття м’яких навичок (soft skills), методології та практики розвитку м’яких навичок (soft skills) і технічних навички (hard skills).
Контент-платформа надаватиме конкретні методики, вправи для розвитку певних навичок, інформацію про гармонійне спілкування з дитиною та матеріали для розвитку навичок дотримання санітарних правил і дистанції.
Платформа виконує роль помічника для батьків дітей 3-6 років та розв’язує завдання пошуку конкретної методики до конкретної ситуації розвитку дитини дошкільного віку. Numo_bot розсилатиме чіткі й зрозумілі вправи про те, як розвинути ту чи іншу навичку в дошкільняти.
Над формулюванням професійних порад працює команда фахівців у сфері психології та педагогіки, яким довіряють батьки дошкільнят – зокрема, Світлана Ройз і Всеукраїнський фонд «Крок за кроком».
У межах кампанії також створено серію відеороликів та постерів, ключовою метою яких є підвищення обізнаності батьків/опікунів про навички, якими має володіти дитина дошкільного віку, які є вкрай важливими для її гармонійного розвитку, а також донесення їх важливого значення у щасті дитини.