Світ конкуренції, що постійно зростає, вимагає від педагогів нових зусиль і підходів, розуміння понять іміджу, бренду, особистого бренду гуртка та керівника гуртка, як публічної персони, що його найчастіше репрезентує. У чому популярність зірок, діячів культури, публічних людей, за якими ми слідкуємо, цікавимось, читаємо про них новини? Саме у формуванні власного бренду та позиціювання, складовою якого є саме початковий щабель – імідж людини.Днями у закладі пройшла педрада «Шляхи формування позитивного іміджу керівника гуртка», що була націлена на ознайомлення з основними елементами іміджу особистості. Форма педради (ділова гра) дозволила часу пройти непомітно та із задоволенням. Педагоги познайомились зі складовими іміджу керівника гуртка, презентували власний досвід роботи з батьківським колективом, спробували себе в ролі стилістів і створили проєкт реклами для власних гуртків.
Родзинкою стало привітання жінок Дитячого Центру зі святом восьмого березня, що наближається: творчий колектив заздалегідь взяв інтерв’ю у працівниць, запитавши, що їх надихає у житті та за що вони люблять свою роботу. Змонтований ролик з веселими відеоцитатами викликав чимало приємних емоцій, як і лотерея з побажаннями.