Сьогодні, у Всесвітній День спонтанного прояву доброти, на це питання намагалися знайти відповідь учасники педагогічної ради БТДЮ Інгульського району.
Під час педагогічної ради за темою «Успішна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами в освітній процес ЗПО (заклад позашкільної освіти)» практичний психолог Вікторія Шевчук сформулювала для педагогів-початківці перші кроки у роботі з дітьми з ООП та надала практичні рекомендації ефективної педагогіки на кожен день.
Лариса Калініна, кандидат педагогічних наук, керівник гуртка «Територія слова», поділилася власним досвідом роботи в інклюзивному просторі «Інклюзивне навчання в закладах позашкільної освіти: підтримка, ресурси для щоденної практики. Історії успіху».
Світлана Дядій зауважила, що інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у просторі позашкільної освіти є реальністю нашого часу. Усвідомлення переваг і ризиків – головна умова успіху у цій непростій справі, яка потребує відмови від стереотипів та оволодіння новими формами роботи. І це стосується всіх учасників освітнього процесу.