Наше міністерство і я, а також Президент і Прем’єр-міністр наполягають, щоб освіта була в традиційному очному форматі. Ніхто дистанційне навчання не розцінює як 100% альтернативу. Лише як додаток, форму певного змішаного навчання, як інструмент набуття додаткових знань з інформаційного простору, аби підсилити свої навички й здібності. Про це в інтерв’ю для Mind.ua розповів т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет.
За його словами, дистанційне навчання першокласників – нонсенс. «Звичайно, діти мають піти до школи, відчути її «дух», соціалізацію. Але як навчати дистанційно першокласників – це питання педагогічної майстерності вчителів. Згадаємо перше весняне півріччя і те, як працювали в тих умовах викладачі: спочатку було певне неприйняття дистанційного формату, ступор. Та життя не стоїть на місці, і я вдячний нашим педагогам і педпрацівникам за те, що вони адаптувалися. Для цього є різні засоби зв’язку, численні електронні освітні платформи», – сказав т.в.о. Міністра.
Окрім того, Сергій Шкарлет висловив сподівання, що до жовтня 2020 року буде розроблено Національну електронну освітню платформу на Open edX, яку наразі МОН активно створює з Міністерством цифрової трансформації.
Нагадаємо, МОН розробило рекомендації для пілотних 4-х класів.