Цифрова трансформація освіти і науки є однією з ключових цілей МОН на 2021 рік

У середу, 3 лютого 2021 року, на засіданні Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет розповів про ключові завдання, які ставить перед собою МОН на 2021 рік. Зокрема, впровадження цифрової трансформації освіти і науки є одним з пріоритетних напрямів роботи Міністерства.

Міністр зазначив, що під час впровадження цифрової трансформації планується реалізувати наступні кроки:

  • затвердити Концепцію цифрової трансформації освіти і науки України;
  • забезпечити учасників освітнього процесу електронними освітніми ресурсами;
  • створити умови для підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інформаційно-цифрової компетентності;
  • забезпечити функціонування програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» (ПАК «АІКОМ»);
  • запустити інформаційну систему управління професійною (професійно-технічною) освітою (EMIS);
  • модернізувати Єдину державну електронну базу з питань освіти (ЄДЕБО);
  • створити онлайн-платформу для комунікації між учасниками інноваційного процесу («Наука та бізнес»);
  • Запуск проєкту SELFIE у пілотних школах і закладах професійної освіти – платформа для самооцінки закладами освіти стану своєї цифрової готовності;
  • приєднатися до процесів створення та розбудови Європейської хмари відкритої науки (EOSC);
  • удосконалити та наповнювати контентом платформу «Всеукраїнська школа онлайн».

«Діджиталізація всіх сфер суспільного життя є актуальним напрямом не лише через пандемію, а й загалом через глобальні тренди сьогодення та загальнодержавну політику щодо вектору цифрової трансформації держави. Вказані кроки – пріоритетні, проте є ще низка підпроєктів із цифрової трансформації, над якими наша команда працює щодня», – зазначив Міністр Сергій Шкарлет.

.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *