Управління освіти Миколаївської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
головного спеціаліста управління освіти.
Вимоги до претендентів: громадянство України, володіння державною мовою, повна вища юридична освіта, володіння комп’ютером, практичний стаж роботи не менше 4 років.
Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву про участь у конкурсі;
2) копію паспорта громадянина України;
3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по-батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
4) дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях;
5) копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;
6) копію заповненої частини трудової книжки;
7) копію військово-облікового документу;
8) на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік, за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за тел. 37-53-10.
Термін подачі документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Документи приймаються за адресою: м. Миколаїв, вул. Інженерна, 3.
Довідки за телефонами: 37 53 10“.