Відповідно до річного плану роботи школи, 03.02.2020 року, відбулося засідання педагогічної ради « Впровадження нового змісту освіти шляхом створення оптимальних умов для розвитку дітей. Підсумки І семестру», на якій розглянули різноманітні умови успішного розвитку дитини під час освітнього процесу.
Заступники директора з навчально-виховної роботи Соколовська В.М., Горощенко Т.С презентували матеріали моніторингового дослідження успішності учнів за результатами семестрового оцінювання.
Учасники педради працювали у мікрогрупах. Так, учителі початкової школи ( спікер Машура О.А) ознайомилися з практичним досвідом інтегрованого навчання згідно з Концепцією НУШ, виготовили і презентували лепбук « Весна прийшла!». Учасники групи ( спікери Маркова О.В., Іванова Л.А.) розповіли про основні принципи соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами в умовах початкової школи, провели ділову гру, розробили модель соціалізації особистості.
Спікер Баранченко О.Є. ознайомила учасників своєї мікрогрупи з принципами фінської середньої освіти. Учителі працювали з метафоричними картами, які запропонувала шкільний психолог Кудряшова Д.С. , розробили модель « Родзинки фінської системи, які зацікавили Вас найбільше».
Спікер Мезінова Т.О. провела міні-тренінг « Інклюзивне навчання: сутність,принципи,переваги». Учасники познайомилися з теоретичним матеріалом щодо розуміння « інклюзивне навчання», « інклюзивне освітнє середовище», обговорили переваги інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами.
Спікер Кужільна Ж.С. провела рольову гру, де вчителі спробували себе в ролі дизайнерів, знайомилися з організацією освітнього простору навчальних кабінетів, з задоволенням пропонували власні ідеї оформлення класних кімнат.
Дана форма педагогічної ради сприяла розвитку творчої ініціативи педагогів, формування в колективі атмосфери плідного співробітництва.