Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям десять оригінальних практичних завдань, що сприятимуть формуванню уявлень дитини про живі організми та природне середовище, розвиватимуть інтерес до довкілля, вчитимуть міркувати й робити обґрунтовані висновки.
Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню екологічної грамотності та дбайливого ставлення до природи та навколишнього середовища.
Екоакція: рятуємо дерева. Це завдання спрямовано на розвиток соціальної та природничої компетентостей. Завдання сприятиме формуванню екологічної грамотності, дбайливого ставлення до природи, розвитку аналітичного мислення.
Дізнаємося про землетруси й способи захисту від них. Це завдання допоможе дитині дізнатися про землетруси й способи дій під час цього виду надзвичайних ситуацій. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме навички пошуку інформації та критичне мислення, формуватиме компетенцію у сфері безпеки життєдіяльності.
Звір, птиця, небилиця: хто живе в лісі? Завдання навчить дитину аналізувати та класифікувати, розвиватиме логічне мислення, пізнавальну активність. Дитині пропонується розглянути малюнки й позначити відповідними знаками звірів і птахів, які живуть у лісі, а також те, що в лісі зайве.
Дізнаємося цікаві факти про диких ссавців. Це завдання допоможе дитині дізнатися більше про диких ссавців. Сторінка містить 8 зображень тварин і твердження про кожну з них. Дитині пропонується написати назви тварин у спеціальних місцях і з’єднати малюнки з відповідними фактами.
Історії про відданих тварин: пес Жевжик. Це завдання спрямоване на розвиток навичок читання й містить текст про пса, що оберігав зниклу дитину господарів під час жахливої бурі в Австралії. Історія базується на реальних подіях. Щоб перевірити, наскільки добре дитина зрозуміла текст, їй пропонується дати відповіді на три запитання.
День сміття: акція чистоти. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься сортувати відходи. Дітям пропонується організувати в класі або школі екоакцію зі збору паперових, пластикових, скляних та металевих відходів для переробки, а також розв’язати задачі екологічного змісту.
Міркуємо: де взяти воду? Це завдання сприятиме формуванню соціальної та здоров’язбережувальної компетентностей. Виконуючи завдання, діти розвиватимуть увагу й кмітливість, уміння працювати з графічним організатором, учитися заощаджувати природні ресурси.
Вивчаємо потреби живої природи. Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності молодших школярів, поглиблення їхніх знань про потреби живої природи. У завданні дитині потрібно доповнити речення, записавши слова для довідки в правильній формі.
Турбуємося про природу № 1: як вчинити зі сміттям? Це завдання допоможе дитині навчитися турбуватися про довкілля, аналізувати причини екологічних проблем і шукати шляхи їхнього розв’язання. Дитині пропонується прочитати опис ситуації та визначити, якої шкоди було або може бути завдано довкіллю.
Природа протестує: мітинг диких тварин. Це завдання сприятиме розумінню впливу дій людини й інших чинників на природне середовище, формуванню відповідального ставлення до природи.