Дистанційне навчання у закладі організовано таким чином, що учні отримують знання за розкладом, до якого вони звикли під час очного навчання. Велику увагу приділено контролю за часом виконання роботи та отриманню зворотнього зв’язку.
Учителі 1-2-х класів створили власні блоги у Blogger; учителі 3-4-х класів об’єдналися та ведуть блог у співавторстві. Викладачі перших та других класів ведуть індивідуальні сторінки. Кожне повідомлення у блозі – це план дій учня на один день. Пропонується перегляд відео, виконання інтерактивних вправ і творчих завдань. Для зворотнього зв’язку вчителі використовують Google-форми, сайти “На урок”, “Мій клас”, інтерактивні листи Liveworksheets.com, дошку Padlet та інше. Перехід на усі блоги здійснюється через сайт закладу, на якому створено швидкий перехід на сторінку Дистанційне навчання.
Учні та вчителі 5-11-х класів працюють з Google classroom. Класні керівники створили класи та надали код доступу учням, а також приєднали вчителів-предметників до класу. Учні отримують завдання та оцінку своєї роботи на власну пошту: вчителі мають можливість відразу оцінити, прокоментувати помилкові відповіді, а також відповісти на запитання учнів. Як і вчителі початкових класів, для зворотнього зв’язку використовують Google-форми, сайти “На урок”, “Мій клас”; також діти завантажують відскановані роботи та результати опитувань. Також учителі запланували відео уроки на платформі ZOOM.