Плануємо подорожі й підвищуємо рівень загальної ерудиції

Проект «Розвиток дитини»пропонує батькам та вчителям десять практичних завдань для розширення кругозору дітей, формування елементарних практичних навичок роботи з картою й екологічної грамотності, розвитку абстрактного і просторового мислення.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню природничої та громадянської, а також мовної та математичної компетентностей, розвитку аналітичних здібностей, підвищить рівень загальної ерудиції дитини.

Цікаві подорожі: Західна та Південна Європа.

Це завданняознайомить дитину з деякими країнами Західної та Південної Європи. Дитині пропонується розмалювати поїзд і дізнатися, у яких країнах він побував. Дитині потрібно визначити, у яких країнах розташовані зазначені міста, написати в комірках назви цих країн і замалювати на карті відповідні території різними кольорами.

З’ясовуємо країну походження страв.

Це завдання сприятиме формуванню природничої та громадянської компетентностей. Дитині пропонується за допомогою Інтернету або підказок дорослих з’ясувати країни походження страв. Виконання завдання сприятиме формуванню уявлення про гастрономічний туризм, традиційні страви та культуру різних країн світу.

Збираємо валізу в далеку подорож.

Це завдання допоможе дитині навчитися розставляти пріоритети в списку особистих речей і визначати, які з них потрібно взяти в далеку подорож. У завданні є малюнок порожньої валізи. Дитині пропонується намалювати у валізі три речі, які вона візьме в далеку подорож.

Транспорт і подорож: пишемо назви й міркуємо про мандри.

 завдання сприятиме формуванню соціальної, громадянської, мовної і математичної компетентностей дитини. Виконуючи завдання, дитина покращуватиме дрібну моторику та зорово-рухову координацію, розвиватиме уяву і фантазію.

Карта мандрівника: орієнтуємося на карті.

Завданняспрямоване на формування картографічної грамотності. Дитині пропонується вирізати малюнки сувенірних магнітів із зображенням різних міст та наклеїти їх на карту країни. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься орієнтуватися на карті, визначати географічне положення окремих міст.

Плануємо мандрівку з наметом. 

Це завдання спрямовано на формування екологічної грамотності, компетентностей у галузі природничих наук. Воно сприятиме поглибленню розуміння впливу природного середовища на людину, формуванню відповідального ставлення до природи.

Арифметична мандрівка.

 Це завдання допоможе дитині відпрацювати навички письмового додавання та віднімання трицифрових чисел, водночас здобуваючи знання з географії. Воно містить 12 прикладів та зашифровані назви трьох міст однієї з країн світу. Розв’язавши всі приклади на сторінці, дитина дізнається, які числа відповідають літерам та зможе відтворити назви міст.

Такий різний транспорт: мислимо логічно.

Це завданнядопоможе дитині формувати уявлення про різні види транспорту та його призначення, висловлювати власну думку щодо переваг та недоліків конкретних видів транспорту. Виконання завдання сприятиме розвитку логічного мислення.

Визначаємо, де рухається транспорт.

 Це завдання дозволить потренувати логічне мислення. Завдання містить кольорові малюнки 15-ти видів транспорту й чорно-біле зображення ландшафту. Дитині пропонується розглянути й розмалювати малюнки ландшафту, а потім провести лінії від транспорту до місця його руху.

Розвиваємо логіку, розв’язуючи задачу про транспорт. 

Це завдання містить задачу про транспорт, представлену в формі таблиці. Дитині пропонується прочитати перелік імен осіб і назв видів транспорту, а також твердження, проаналізувавши які, можна визначити, хто яким транспортом користується найчастіше.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *