Чи доцільно наразі, у час загальної інтернетизації, комп’ютеризації, телевізійної інформатизації, створювати заново або підтримувати сучасний природничий кабінет? Адже для функціонування кабінету використовується значна кількість коштів, вільного часу, та й часто просто немає можливості використовувати кабінетну систему.
Цього річ у гімназії розпочав свою роботу сучасний природничий кабінет. Це стало можливим завдяки перемозі закладу в грантовому конкурсі компанії РУСАЛ “Місто інновацій”.
Кабінет-мрія включає географічну лабораторію з астрономічною зоною (сучасні глобуси, модель сонячної системи, телескоп), зону науково-дослідницьких проектів (набори для лабораторних практикумів з природознавства, реактиви й обладнання для проведення дослідів з біології та хімії, сучасний мікроскоп), цифровий вимірювальний комплекс з біології, сучасні демонстраційні моделі скелету та макету торсу людини, екологічну лабораторію.
Усе таке цікаве, все хочеться спробувати! Саме на таких уроках учні настільки захоплюються, що навіть складно організувати час навчання. Активність учнів вражає!
Дійсно, сучасний природничий кабінет – це простір, де спілкуються, дискутують, визначають проблеми та пропонують шляхи їх вирішення.