22 грудня 2020 року Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет взяв участь у круглому столі на тему «Основні аспекти розвитку загальної середньої освіти Полтавської області», який відбувся в Полтавській обласній державній адміністрації.Міністр повідомив, що підписано наказ МОН про запровадження в дослідну експлуатацію програмного модуля електронних щоденників та журналів закладів загальної середньої освіти.
Доступ до е-журналів та е-щоденників відбуватиметься за допомогою платформи.
Наразі протестовано інтерфейс, через який можна буде отримати доступ до різних сторінок: дані про учнів, розкладу уроків, списків відвідування, домашніх завдань тощо. Вся інформація буде заповнюватися вчителями, а за допомогою логіна й пароля батьки і учні зможуть отримати до неї доступ.
Розробники також подбали про безпеку. Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту (АІКОМ), на базі якого працюватимуть електронні журнали та щоденники, має комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) та відповідний сертифікат Державної служби спеціального зв’язку. Всі дані ретельно захищені, а доступ до них розмежовано відповідно до повноважень відповідальних працівників.
Окрім того, Міністр розповів про проєкт «Всеукраїнська школа онлайн». Платформа містить уроки для учнів 5-11 класів еталонним курсом, там можна створити персональний кабінет та інше. Платформа постійно наповнюватиметься й розвиватиметься. Сергій Шкарлет зауважив, що дистанційна освіта не замінить повноцінне очне навчання, але розвивати її потрібно з огляду на виклики сьогодення.
У свою чергу, Голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов проаналізував результати роботи за 2020 рік.
На його думку, в період децентралізації потрібно більше приділяти уваги школам, бо вони переходять до власності громад. «Ініціатива має виходити від самих шкіл, від самих вчителів. Треба створювати проєкти оснащення шкіл, щоб потім їх запроваджувати і робити шкільне середовище комфортним для учнів», – додав очільник Полтавської ОДА.
Також на засіданні обговорили інклюзивну освіту в області, деінституалізацію закладів, зміну концепції харчування в школах та дитсадках.