Днями у Першій українській гімназії імені Миколи Аркаса відбулась педагогічна рада «Формування навчальних навичок здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання. Особливості оцінювання та контролю» (у актовій залі, з дотриманням карантинних вимог). Усі члени педагогічного колективу долучилися до обговорення актуальних освітніх проблем.Особливості формування навчальних навичок здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання, аспекти оцінювання та контролю (з аналізом) визначила Сідень І.О., заступник директора з навчально-виховної роботи. Було розглянуто такі питання: результати навчальної роботи за І семестр 2020-2021 н.р., складові частини типового дистанційного уроку, забезпечення контролю успішності здобувачів освіти, проведення оцінювання навчальних досягнень в умовах дистанційного навчання, шляхи впровадження формувального оцінювання як якісної складової оцінювання тощо.
Під час обговорення педагоги зосередили увагу на особливостях формувального оцінювання здобувачів освіти на уроках художньо-естетичного циклу (учитель мистецтва Козка Т.В.), історії, правознавства та «Громадянської освіти» (учитель історії Корсун М.А.); створенні ефективного контенту та оцінювання на уроках мови та літератури під час дистанційного навчання (учитель української мови та літератури Яценко Н.А.); особливостях оцінювання та контролю на уроках іноземних мов (учитель німецької мови Щербунь М.В.), зокрема на уроках англійської мови на платформі English Zab (MEL) (учитель англійської мови Потапенко Т.І.); ефективності оцінювання знань, умінь і навичок на уроках географії (учитель географії Джураєва О.В.). Учитель математики та інформатики Крюк І.Д. зробила огляд ефективних інструментів для навчання і контролю не тільки на уроках фізико-математичних дисциплін в умовах дистанційного навчання (віртуальна дошка IDroo, GeoGebra – програма динамічної математики), а й запропонувала для використання на інших предметах такі ресурси: Mozaik education, learning.ua.
На засіданні було відзначено необхідність психологічної підтримки під час дистанційного навчання усіх учасників освітнього процесу. Практичний психолог Вишневська О.В наголосила на необхідності навчання впевненої (асертивної) поведінки як оптимальної стратегії.