У гімназії з 2000 року діє Наукове товариство «Дослідник», в якому працюють учні 9-11 класів. Кожен учень відповідно до своїх інтересів, здібностей і нахилів обирає для себе тему дослідження, може повноцінно реалізуватися як особистість, пізнати радість від подолання інтелектуальних перепон та спілкування в творчій діяльності.
У квітні в гімназії завершився дистанційний науковий тиждень, під час якого в атмосфері ділової співпраці, доброзичливої підтримки цікавих ідей учні 10-х класів успішно презентували свої науково-дослідницькі роботи і проєкти.
Учні шукали відповіді на ті різноманітні виклики, які актуальні сьогодні: спостереження за станом радіаційного фону Корабельного району міста Миколаєва; історія миколаївських катакомб; ірраціональні, уявні, гіпердійсні, сюрреальні, трансфінітні нескінченно малі та великі числа; вплив домашнього пилу на організм людини; формування самооцінки підлітка; особливості використання лексичних засобів у музичному дискурсі; революція в європейській жіночій моді як відображення історичних подій ХХ ст.
Цікавими були й проєкти з біології та інформатики: моделі кісток та зубів, мобільні додатки та програми: Князєва К., Сорокіна А. (учениці 10-Б класу, вч. Букова Т.А.), Калашніков В., Губенко Д. (учні 10-А класу, вч. Бурнацев Б.Б.).
Написання науково-дослідницької роботи, створення власного проєкту – складний та довготривалий процес, але саме такий процес забезпечує успішну підготовку до навчання у закладі вищої освіти.