З 01 січня 2022 року набрав чинності новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, відповідна постанова затверджена Кабінетом Міністрів України 15 вересня 2021 року.
Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти у школах впроваджуються рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів з особливими освітніми потребами.
З метою встановлення рівнів підтримки 27 дітям з ООП з 12 січня по 24 січня 2022 року в гімназії відбулись засідання команд психолого-педагогічного супроводу кожної дитини з ООП. На всіх засіданнях команд були присутні запрошені фахівці ІРЦ№2, вчителі, класні керівники, вчителі-логопеди, практичний психолог та батьки учнів.
Команди супроводу якісно підготувалися до засідань і активно попрацювали в день його проведення. Враховуючи освітні потреби здобувачів, визначили рівні підтримки, що будуть надаватися учням у гімназії.
Це позитивно вплине на підвищення якості інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами та допоможе нашій гімназії покращити процес організації та забезпечити його якість.
Засідання команд психолого-педагогічного супроводу учнів пройшли у дружній атмосфері. Дякуємо фахівцям ІРЦ№2 за конструктивну спільну роботу.