21 лютого в нашій гімназії відзначили Міжнародний день рідної мови.
Святкову радіолінійку «З рідним словом міцніє держава» підготували та провели учні 8-Б класу. Діти нагадали школярам історію свята, закликали учнів вивчати та берегти рідну мову.
Вчителі – предметними провели інформаційно – пізнавальні хвилинки грамотності « Говорімо українською правильно».
Для учнів 1, 3 класів проведено мовну вікторину та конкурс загадок, а учні 2, 4 класів інсценували народні пісні.
В 2-А класі пройшов конкурс знавців рідної мови. Другокласники змагались в складанні речень зі слів. Декламували вірші про мову. А також інсценували уривки українських народних казок за допомогою пальчикових ляльок. Лялькова вистава вийшла цікавою.
Учні 3-Б класу сьогодні грали в квест- гру ” Знавці української мови”. Перша зупинка ” Казкарі”- діти відповідали на питання та відгадували з якої казки слова. Друга зупинка ” Мовні пазли” учні складали пазли з прислів’ями та пояснювали як розуміють їх значення. Третя зупинка “Мовознавці” – відповідали на питання з різних мовних тем. В кінці заходу учні за гарну роботу отримали тематичні розмальовки та проявили свої творчі здібності.
У 2Б класі теж сьогодні був відкритий захід до Дня рідної мови. Учні з задоволенням чекали свого виступу. Всі вони підготувалися: вивчили вірші, одягнули вишиванки, виконували відповідні завдання, розфарбовували замальовки, складали прислів’я та приказки. Під керівництвом бібліотекаря також провели інсценування української народної казки. Дітям сподобалося приймати участь у казці. Захід пройшов дуже цікаво та повчально. Учні підтвердили свої знання рідної мови.
Для учнів 5 – их класів проведено вікторину «Наша мова калинова». Учні показали свої знання з вивчення різних розділів мови, складали прислів’я, утворювали пари слів відповідно до їх лексичного значення, а наприкінці разом створили плакат «Українською прикольніше», метою якого було популяризувати українські слова, а не користуватися суржиком.
Для учнів 6 класу було проведено вікторину «Океаном рідної мови». Учні показали свої вміння редагувати словосполучення, відчули себе у ролі поліглотів, а наприкінці всі разом створили плакат «Навчи друга розмовляти українською мовою», де кожен складав речення зі словами – паронімами.