Головним напрямом роботи ліцею під час карантину є забезпечення якісної дистанційної освіти. Першочерговим завданням після оголошення карантину стало опрацювання в колективі методичних рекомендацій щодо організації дистанційного навчання (чітко визначений час проведення уроків та слідування традиційному розкладу дозволяє організувати роботу чітко та плідно), підготовка кожним учителем-предметником матеріалів (інструктивні, консультативні, дидактичні матеріали; завдання, які учні повинні виконати) та їх безпосереднє розміщення у віртуальних групах (Google Classroom). Наступним стало ознайомлення учнів і батьків із заходами щодо організації дистанційного навчання під час карантину щодо можливостей та обов’язків з їхньої сторони (їх відповідальності за дотриманням проти епідеміологічних заходів, контролю за денним розпорядком дітей та забезпеченням участі дітей у дистанційному навчанні), як реалізація педагогіки партнерства. Крім організації навчання також проводяться: онлайн-консультації для учнів-учасників МАН, онлайн-консультації з підготовки до ЗНО та залучення учнів до онлайн-проєктів CISCO SELFIE.
Педагогічним колективом організувано вернісаж майстер-класів з питання організації дистанційного навчання: «ІКТ на уроках історії. Використання mindmaps» (Аркуша К.В.), «Технології проведення онлайн-уроку» (Гіль С.В.), «Технології роботи з Viber під час підготовки уроку та його проведення» (Гіль С.В.), «Дистанційне навчання за допомогою платформи ZOOM” (Чадова А.А., Дубінкіна Н.М.), «Медіаресурси на уроці» (Улановська М.О.).
Впродовж карантину для вчителів з’являється більше можливостей приділити час самоосвіті-онлайн, а саме: визначити цікаві, проблемні питання щодо фахової майстерності з предмету й обрати на свій розсуд курси, вебінари тощо.