Істотна кількість дітей з особливими освітніми потребами мають порушення мовленнєвого розвитку різних форм та ступенів. Кожна дитина потребує детального діагностичного обстеження, створення освітньої та корекційної програм.
Діти з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) часто потребують медичного та реабілітаційного втручання. Обов’язковим є комплексний підхід до вивчення причини появи труднощів в процесі опановування мовленням. У рамках інклюзивного навчання особливого значення набуває питання діагностики та підбору навчальної програми, форми роботи з дитиною та видів стимульного матеріалу.
Детально про способи корекції дитини з ТПМ та організацію освітнього процесу розповіла дипломована фахівчиня у сфері спеціальної психології та логопедії Маргарита Чайка під час чергового вебінара на тему: “Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного середовища“.