Педагоги Миколаївської гімназії 29 стали експертками Програми з впровадження інклюзивного навчання

Інклюзивна освіта: теорія та практика організації інклюзивного і недискримінаційного середовища в закладах освіти у воєнні та повоєнні часи – так звучить тема нової навчальної Програми від ГО “ЕдКемп Україна”, в якій в якості експертів взяли участь вчитель початкових класів, вчитель-дифектолог Ольга Бондарук і асистент вчителя і практичний психолог гімназії Олена Бахмутова.
Метою програми стало формування фахових компетентностей педагогічних працівників/-ць, необхідних для ефективної роботи в рамках впровадження інклюзивної освіти в умовах сьогодення; ознайомлення з нормативно-правовою базою з питань інклюзивної освіти; формування здатності створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища; ознайомлення з основними засадами СЕП-підходу; надання практичних рекомендації щодо алгоритмів роботи з дітьми з ООП.
Педагоги гімназії в форматі онлайн включилися до співпраці і надали багато цінної інформації учасникам навчання. Зокрема, модуль, у якому приймали участь освітяни називався “Організація дистанційного навчання дітей з ООП”.
Під час доповіді періодично виникала достатньо жвава дискусія, що стосувалася теми. Протягом двох годин експерткам вдалося не тільки поділитися досвідом впровадження дистанційного навчання дітей з ООП в гімназії, а й обговорити багато інших питань, що стосуються інклюзивного навчання.
Учасники/-ці навчальної Програми щиро дякували організаторам і експерткам за можливість розширити свої знання і навчальний інструментарій, який отримали від експерток по завершенню Модуля, а також за удосконалення компетентності щодо роботи в рамках впровадження інклюзивної освіти; поглиблення знань щодо особливостей організації освітнього процесу та життєдіяльності дітей з особливими потребами в умовах сьогодення, набуття нових вмінь та навичок щодо створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, отримання практичних рекомендацій щодо алгоритмів роботи з дітьми з ООП.
Адміністрація гімназії 29 щиро дякує своїм педагогам за професіоналізм, бажання ділитися знаннями, вміннями,  досвідом і турботу про розбудову української освіти.