Мала академія наук України оголошує конкурс для тренерів Всеукраїнської школи з громадянської та волонтерської участі й патріотичного виховання «Агенти змін» – 2021.
На основі відкритого конкурсу будуть відібрані 6 тренерів, які мають бажання долучитися до розвитку країни через громадянську освіту й готові присвятити активній діяльності свій вільний час.
Кандидати на посаду тренера в школу «Агенти змін» мають відповідати таким критеріям:
- вік від 21 року;
- досвід тренерської роботи з молоддю;
- досвід організації заходів і реалізації проєктів;
- ініціативність і відповідальність;
- досвід проведення онлайн-заходів і викладання;
- любов і повага до дітей;
- уміння працювати в команді;
- можливість відвідати всі етапи навчання та стати частиною агентської спільноти.
Відібрані кандидати на посаду тренерів пройдуть тренінг онлайн, під час якого познайомляться один з одним, дізнаються про зміст тренінгового курсу «Агенти змін», його основні цілі та етапи, а також пройдуть базовий курс із тренерства.
Наступним етапом стане онлайн-навчання тренерів і тижневе стажування на першому етапі школи «Агенти змін».
Потім тренерам необхідно буде провести два етапи школи онлайн (командами по 2 тренери) та долучитися до очного третього етапу в Києві восени. Тренерам передбачено відшкодування витрат на проїзд, проживання та харчування, а також фінансова винагорода.
Щоб стати тренером проєкту, необхідно подати анкету для участі в конкурсі, прикріпивши своє резюме.
Прийом анкет триватиме до 7 березня 2021 року.
Співбесіди й оголошення результатів відбору тренерів відбудуться з 10 до 14 березня 2021 року.
Довідково: школа «Агенти змін» – це всеукраїнський освітній проєкт для підлітків, який заохочує до саморозвитку, відповідального громадянства, проактивної участі та розвитку громад для активних учнів 8-х – 10-х класів з усієї України, які мають бажання засновувати та розвивати ініціативи, спрямовані на вдосконалення життя своєї громади у реаліях українського сьогодення. Навчання здійснюється за тренінговими інтерактивними методиками, які включають комплексний погляд на розвиток особистості та індивідуальний підхід до кожного.