Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям дев’ять оригінальних практичних завдань для формування природничої, соціальної та громадянської компетентностей дітей, уявлення про природничо-наукову картину світу.
Виконання запропонованих завдань сприятиме розвитку екологічної культури й логіки, а також формуванню уявлень про країни, материки й океани, їхні природні умови, особливості рослинного та тваринного світу.
Материки, міста, країни: шукаємо помилки. Це завдання сприятиме формуванню природничої компетентності дітей. У завданні учням і ученицям пропонується в списку країн знайти й обвести помилки, а також пояснити свій вибір. Виконання завдання сприятиме розвитку логічного та аналітичного мислення, вміння розрізняти материки, країни і міста.
Вивчаємо материки й океани. Це завдання сприятиме формуванню природничої компетентності молодших школярів. Дитині пропонується заповнити пропуски у реченнях про материки й океани, використовуючи слова для довідки. Також учням та ученицям потрібно поміркувати, як у Тихому океані утворився «пластиковий континент» і чому він так називається.
Континенти: розшифровуємо назви та розмальовуємо. Це завдання сприятиме розвитку пізнавального інтересу дитини, уваги, збагаченню словникового запасу. У завданні вміщено чорно-білу карту континентів. Назву кожного з них зашифровано за допомогою чисел. Дитині пропонується розгадати шифрограми й написати назви континентів.
Місце, де я живу: мій будинок. Це завдання сприятиме поглибленню знань дитини про власне оточення й місцеву громаду, дасть змогу посильно долучатися до участі у громадському житті. Дитині пропонується розпитати у рідних про історію будинку, в якому вона живе: дізнатися й написати рік, коли його побудували, намалювати свій дім.
Розповідаємо про території: держави зайців і вовків. Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти, що таке «територія», навчитися визначати характерні ознаки територій. Виконуючи завдання, дитина розширить уявлення про державну символіку, розвине фантазію і навички малювання. Завдання допоможе сформувати громадянську компетенцію.
Пізнавальна розмальовка «Україна». Це завдання познайомить дитину із унікальними особливостями та пам’ятками нашої держави. Завдяки інформаційній насиченості розмальовки дитина збагатить словниковий запас і розширить кругозір, а також матиме змогу зацікавитись більш ретельним дослідженням України.
Розмальовуємо прапори країн: Австрія, Нідерланди, Румунія, Італія, Чехія. Це завдання познайомить дитину з національними прапорами 5-ти країн світу, допоможе потренувати навички читання й розвинути дрібну моторику. У завданні дитині пропонується розмалювати прапори країн за словесними описами, а потім поєднати малюнки з описами.
Розмальовка «Прапор Австрії». Це завдання — перший крок до розвитку письма. Завдяки завданню діти розвивають навички дрібної моторики і графомоторні навички, одночасно вивчаючи назви країн Європи та зображення їх національних прапорів.
Визначаємо ознаки спільноти. Це завдання сприятиме формуванню громадянської та соціальної компетентностей, становленню загальнолюдських цінностей. Дитині пропонується в переліку запропонованих слів і словосполучень закреслити ті, що не є назвами спільнот. У другій частині завдання дитині потрібно визначити й позначити назви спільнот, до яких вона може належати. Виконання завдання сприятиме формуванню навички самоусвідомлення й самоідентифікації, уявлень про ознаки спільнот і розумінню їхньої різноманітності.
Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.