За якими ознаками визначити, наскільки освітнє середовище школи є безпечним і комфортним
Вийшло восьме відео із серії відеороз’яснень Державної служби якості освіти, як школі розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти.
Щоб визначити безпечність та комфортність освітнього середовища, потрібно дослідити:
- рівень фізичної безпеки;
- комфортність та безпечність умов;
- кібербезпеку;
- психологічну безпеку та комфорт.
Як це зробити – розповідає начальниця відділу початкової освіти департаменту інституційного аудиту служби Валентина Бобир.
Попередні відео із серії дивіться тут:
- Чому школа має розробити внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Що потрібно для розвиту закладу освіти
- Як школі обрати напрями самооцінювання
- На яких принципах школі будувати систему якості освіти
- Як та коли школі проводити самооцінювання
- Які вимоги до освітнього середовища школи
- Як документувати діяльність робочої групи з самооцінювання школи