Як визначити, чи освітнє середовище безпечне – відеороз’яснення

За якими ознаками визначити, наскільки освітнє середовище школи є безпечним і комфортним

Вийшло восьме відео із серії відеороз’яснень Державної служби якості освіти, як школі розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Щоб визначити безпечність та комфортність освітнього середовища, потрібно дослідити:

  • рівень фізичної безпеки;
  • комфортність та безпечність умов;
  • кібербезпеку;
  • психологічну безпеку та комфорт.

Як це зробити – розповідає начальниця відділу початкової освіти департаменту інституційного аудиту служби Валентина Бобир.

 

 

Попередні відео із серії дивіться тут:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *