Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям десять практичних завдань для формування у дитини елементарних уявлень про концепцію сталого розвитку та екологічного стилю життя.
Виконання запропонованих завдань сприятиме закріпленню знань про тваринний і рослинний світ, розумінню особливостей екосистем, формуванню екологічного мислення та розвитку екологічної грамотності.Екологічне маркування: читаємо інформацію. Завдання спрямоване на формування вміння читати маркування на продукції. Дитині пропонується написати, що означають подані на малюнку символічні зображення, які можна побачити на пакуванні, й намалювати свої приклади екомаркування та сфери їх застосування.
Екологічний стиль життя: сталий розвиток. Завдання спрямоване на сприяння формуванню екологічного стилю життя. Виконання завдання допоможе дитині вчитися діяти відповідально: задовольняти свої потреби, не завдаючи шкоди довкіллю й наступним поколінням.
Мешканці довкілля: вивчаємо екосистеми. Завдання допоможе формувати уявлення про природні та штучні екосистеми. Його виконання заохотить дитину поспостерігати за екосистемами, дізнатися, як рослини й тварини пристосувалися до різних умов існування та якою є роль людини у створенні цих умов.
Перевіряємо знання про охорону природи. Це завдання покликане допомогти дитині дізнатися більше про охорону природи у процесі пошуку відповідей на поставлені запитання. Завдання спонукатиме до пошукової роботи, допоможе розвинути логічне мислення й кмітливість, поглибити знання про охорону природи.
Перевіряємо знання про джерела енергії. Це завдання покликане допомогти дитині дізнатися більше про джерела енергії у процесі пошуку відповідей на поставлені запитання. Воно містить 10 запитань із варіантами відповідей, серед яких потрібно позначити одну або декілька правильних.
Джерела питної води. Це завдання допоможе формувати екологічну культуру дитини, запам’ятати правопис слів. Виконуючи завдання, дитина розумітиме важливість збереження природніх ресурсів, усвідомлюватиме, що вода – це важливий і обмежений природний ресурс для задоволення життєвих потреб людини.
Прибираємо галявину, сортуємо сміття. Це завдання допоможе дитині зрозуміти основи екологічного природокористування, усвідомити важливість дотримання правил природоохоронної поведінки. Дитині пропонується допомогти «прибрати» сміття на лісовій галявині, провівши лінію від знайденого предмета до потрібного сміттєвого контейнера.
Три «П»: учимося сортувати сміття. Це завдання спрямовано на розвиток соціальної та природничої компетентостей. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти умовно корисне сміття та таке, яке шкодить довкіллю, розумітиме різницю між поняттями «переробка», «повторне використання», «перегній».
Ліс: складаємо ментальну карту. Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності та екологічної грамотності. Учням пропонується доповнити карту, написавши потрібну інформацію про ліси, зокрема зазначивши види лісів, а також указавши значення лісу для тварин і людини.
Екоакція: рятуємо дерева. Виконуючи це завдання, дитина вчитиметься оперувати поняттям «переробка». Дітям пропонується організувати в класі/школі екоакцію зі збору паперу для переробки, визначити масу зібраного паперу й кількість дерев, які можна врятувати від вирубування.
Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.