Навчальна методична робота в школі проводиться з урахуванням результатів анкетування, що дозволяє діагностувати запити педагогів. Один з напрямів роботи щодо підвищення фахового рівня вчителів є вдосконалення медіакультури, медіаграмотності та цифрової грамотності. З цією метою організована робота постійнодіючого семінару «Удосконалення медіаграмотності та медіакультури педагогів», заняття якого проводяться раз на місяць дистанційно, синхронно на платформі Meet вчителями школи: Горбатюк С.Д., Косьяненко В.В., Власенко Г.О., Яновською І.В., Усенко С.Д. Мета семінару полягає у формуванні навичок щодо використання електронних освітніх ресурсів, ефективної взаємодії учасників освітнього процесу на базі цифрових технологій, ефективного впровадження безкоштовних інтерактивних освітніх платформ в освітній процес.
Тематика занять постійнодіючого практичного семінару «Підвищення медіаграмотності та медіакультури педагогів»
| № | Тема заняття |
| 1 | Використання інтерактивних дошок Lino, Padlet, Jamboard. |
| 2 | Використання класної дошки при дистанційному навчанні |
| 3 | Wordwall– ігри, вікторини. |
| 4 | Інтерактивні аркуші – Wizer.me, Liveworksheets. |
| 5 | Створення ментальних карт |
| 6 | Створення хмар слів в сервісі Word Art |
| 7 | Quizlet – флеш-карти |
| 8 | Kahoot, Quizizz, Trіventy – інтерактивні вікторини |
| 9 | Thinglink – інтерактивні картинки. |
| 10 | Робота на платформі Classtimе |
| 11 | Генератори ребусів, кросвордів, пазлів, Q-R кодів |
| 12 | Практичне застосування пакету «MS-офіс»: форматування документів. |
| 13 | Практичне застосування пакету «MS-офіс»: створення таблиць у WORD |
| 14 | Практичне застосування пакету «MS-офіс»: побудова графіків та створення формул у MS-WORD. |
| 15 | Створення особистого сайту вчителя на платформі Google |
На відкритих уроках в рамках шкільного конкурсу «Мій найкращий урок» та в період дистанційного навчання педагоги практично використовують сучасні безкоштовні інтерактивні освітні платформи. Для роботи в дистанційному режимі педрадою обрано безкоштовні платформи Google Classroom і Мeet. Також з використанням Мeet проводяться виробничі наради, консультації, засідання педагогічних рад: «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою створення комфортних і безпечних умов навчання та праці», «Стимулювання позитивного ставлення до навчання – складова успіху освітнього процесу» тощо.














