Лютий 2024
Листопад 2023
Вересень 2023
Лютий 2022
Січень 2022
Грудень 2021
- Дивіться рекомендації МОН для адаптації та розроблення модельних програм для дітей з ООП
- Як зміниться інклюзивне навчання у 2022 році – роз’яснення ДСЯО
- Як правильно організувати інклюзивне навчання
- Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП: законодавство та типологія
- Корекційна робота під час дислексії у дітей молодшого шкільного віку: практичні вправи та корисні поради
- Взаємодія вчителя та батьків дитини з ООП: алгоритм співпраці
- Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність у навчанні
- Особливості організації інклюзивного навчання дітей з розладом аутистичного спектра
- Дивіться нову типову освітню програму для спеціальних ЗЗСО
- На базі школи № 57 відбувся круглий стіл щодо реалізації міжнародного інклюзивного проєкту
- У Миколаєві розширили мережу інклюзивних груп та класів у закладах освіти
- Освітній відеокурс «Все, що потрібно знати про інвалідність». Чому це важливо знати кожному
- Технології візуалізації навчального матеріалу в освіті дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Листопад 2021
- Інклюзивне навчання дітей з ООП: організація освітнього процесу та його компоненти
- ІРЦ №3: участь у педагогічних читаннях «Дитина… як зоряний світ і наша планета»
- ІРЦ №3: презентація нової авторської книги «Особливості функціонування музеїв у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: Методичні рекомендації”
- Інформаційна кампанія “ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар’єрів”
- Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти
- Інклюзивно-соціальна 3D-карта Черкащини
- Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 796 та від 6 березня 2019 р. № 221
- Уряд затвердив нові положення про спеціальну школу та навчально-реабілітаційний центр: які зміни
- ІРЦ №3: Онлайн-семінар
- Інклюзія у Миколаєві
Жовтень 2021
- Адаптація і соціалізація дітей з ООП в умовах дитячо-учнівського колективу
- Обмін досвідом з колегами Одеського інклюзивно-ресурсного центру #1
- Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору
- Відеорекомендації, як навчати дітей з ООП мистецтва, дизайну і технологій, фізкультури та англійської
Вересень 2021
- Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі
- Тест: Чим відрізняється робота асистентів учителя, дитини й тьютора
- У Миколаївській школі № 57 відкрили ресурсну кімнату
- Уряд затвердив новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти
- ІРЦ №2: співпраця з лікувальними закладами
- Пройдіть опитування про інклюзивне навчання в середній та старшій школах
- У Миколаєві створено 226 інклюзивних класів
- Соціалізація дітей з порушеннями опорно-рухового апарату: рекомендації щодо формування навчальної діяльності
- У 2021/2022 навчальному році збільшилась кількість інклюзивних класів
- Безбар`єрне середовище в закладі освіти. Вимоги до туалетних кімнат
Серпень 2021
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами – лист МОН
- 27 серпня 2021 року стартував освітянський онлайн-діалог «Будуємо майбутнє разом…»
- Добрі крижинки на допомогу: кріотерапія вроботі з дітьми з порушення ммовлення. ЗДО №79
- Відеорекомендації, як навчати дітей з ООП мистецтву, дизайну і технологіям, фізкультурі та англійській
- Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи
Червень 2021
- Презентовано перший україномовний мобільний застосунок для розвитку мовлення
- Пресконференція на тему «Цифрова інклюзія: Перший yкраїномовний застосунок Digital inclusion для безбар’єрного спілкування всіх»
- З’явився додаток для розвитку мовлення у дітей з аутизмом
Травень 2021
- Визначено підручники для 4 класів, що видаватимуть збільшеним шрифтом і шрифтом Брайля
- Ігри та вправи на розвиток мовлення дошкільників з особливими освітніми потребами
- Організація інклюзивного освітнього середовища: стартувала реєстрацію на курс “Школа для всіх”
Квітень 2021
- ZOOM-вебінар «Дитина з порушенням слуху у закладі дошкільної освіти»
- Вчителі і асистенти потребують посиленого навчання щодо взаємодії між собою під час уроку: результати дослідження
- Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Освітній практикум: безбар’єрне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами»
Березень 2021
Лютий 2021
- Щодо проведення Інклюзивного літературного конкурсу для дітей та юнацтва імені Дмитра Ружевича
- Положення про конкурс «Кращі інклюзивні практики України – 2021
- Інклюзія в українській освіті: добірка матеріалів
- Необхідно забезпечити надання якісних послуг дітям з особливими освітніми потребами за місцем їх проживання, – Сергій Шкарлет
- Посібником ІРЦ №3 вже користуються у десяти областях України
- Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
- ІРЦ №2: ZOOM-конференція для асистентів вихователів
Січень 2021
- Як вести інклюзивне навчання дистанційно – онлайн-курс
- МОН підвищує рівень обізнаності педагогів та фахівців у сфері інклюзивної освіти
Грудень 2020
- ІРЦ №2: привітання вихованцям
- МОН презентує досягнення інклюзивної освіти у 2020 році
- Підсумком практичної роботи фахівців ІРЦ №3 з дітьми з особливими освітніми потребами в 2020 році стало авторське видання
- Новорічне дійство в ІРЦ №4
- Як облаштувати доступні входи, двері та коридори у школі. ІНФОГРАФІКА
- Як працювати з дітьми з інтелектуальними порушення. Методи та поради
- Розроблено мобільний застосунок для допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами і фахівцям ІРЦ
- МОН пропонує для громадського обговорення проєкт постанови КМУ «Про затвердження категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти»
- ЗОШ №46: #поради логопеда та психолога “Дисграфія. Форми дисграфії. Вправи з корекції”.
- Подарунки своїм одноліткам з Міського Центру комплексной реабілітації для дітей з інвалідністю «Цветик-Семицветик» (групи Корабельного району)
Листопад 2020
- Як створити інклюзивний клас – інфографіка
- Вправи: дрібна та артикуляційна моторика в розвитку дітей з ООП. Частина 2
- МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ НОВУ РЕДАКЦІЮ ПОЛОЖЕННЯ ПРО СПЕЦІАЛЬНУ ШКОЛУ
- Вправи: дрібна та артикуляційна моторика в розвитку дітей з ООП.
- Анонс: Багатожанровий фестиваль-конкурс “Світ Dreams”
- Вчителів та їхніх асистентів запрошують на онлайн-тренінг щодо підтримки учнів з ООП
Жовтень 2020
- Навчання для дітей з ООП може бути подовжено на два роки, – Міносвіти
- Для дітей з особливими освітніми потребами навчання може бути подовжено – Уряд ухвалив порядок
- Поставте запитання про роботу з дітьми з порушеннями інтелекту в інклюзивному класі – відповімо на трансляції
Вересень 2020
- Продовжено терміни підготовки асистента дитини з особливими освітніми потребами під час інклюзивного навчання
- Основні функції та посадові обов’язки асистента вчителя в інклюзивному класі
- Як розрізняти тяжкі порушення мовлення у дітей: рекомендації експертки
- Системне навчання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, – пріоритети МОН
- У Миколаєві відбувся семінар з питань організації інклюзивного навчання незрячого учня в закладі середньої освіти
- Керівники закладів освіти не мають права відмовляти батькам у навчанні дитини з ООП, – МОН
- Пізнання світу через цифри і задачі: формування математичної компетентності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
- МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНУ СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НА 2020-2030 РОКИ
- Про особливості організації освітнього процесу в спеціальних, санаторних закладах загальної середньої освіти
- Інклюзивне навчання під час карантину – МОН розробило рекомендації щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у школах
- Асистент вчителя та асистент дитини виконують різні функції та мають різні обов’язки – роз’яснення МОН
- Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
- Гості програми “Діалог” Наталія Кругляк, Ірина Корнієнко та Дмитро Прасол
Серпень 2020
Липень 2020
Червень 2020
- Як розвинути експресивне мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями: рекомендації експертки
- Онлайн-навчання для дітей з ООП – як зробити його доступнішим
- Відповідаємо на запитання: як організувати інклюзивне навчання в школі
- Інклюзія в дитсадках: МОН рекомендує надавати послуги дітям влітку
- Інклюзивно-ресурсні центри відчинили свої двері після послаблення карантину
- Досвід Чехії: робота з учнями із розладами аутистичного спектру
- У Миколаєві презентували перший у місті стоматологічний кабінет для дітей з особливими потребами
- Практичні інструменти та вправи, які допоможуть дітям з ООП опанувати власні емоції
Травень 2020
- Як самостійно дистанційно зареєструватися та подати заяву до ІРЦ?
- ІРЦ №2: відповіді на питання батьків
- Впровадження в освітній процес дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня елементів лікувальної фізкультури
- Здобувачі освіти Миколаївського професійного ліцею торгівлі та ресторанного сервісу
Квітень 2020
- Міжнародний семінар «Команда психолого-педагогічного супроводу і інклюзивних закладах освіти: досвід Чехії»
- Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами
- Робота ІРЦ під час карантину – лист МОН
- Ліворука дитина: що треба знати під час роботи з шульгою?
Березень 2020
- Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради
- РЕСУРСНА КІМНАТА У ШКОЛІ №45
- Як має здійснюватися логопедичний супровід дитини у дитячих садочках?
- «Мрія» в гостях у казки
- ДЦ Корабельного району подарував дітям свято
- Запрошуємо на навчання осіб з інвалідністю
Лютий 2020
- Діти з особливими освітніми потребами: які підходи обирати
- Підсумки онлайнсемінару: «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні»
- Соціальна інклюзія в Новій українській школі
- Особливості роботи в інклюзивному класі з дітьми із різними освітніми потребами.
- В Україні впроваджують супровід інклюзивного навчання дітей
- Уляна Супрун про епілепсію: факти та вигадки
- 14 корисних вправ для дітей з розладами аутичного спектру
- Чорноморський національний університет імені Петра Могили
- Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі
- У ЗОШ №53 обговорено питання щодо психолого-педагогічної та корекційної роботи в класах з інклюзивним навчанням
- Співпраця фахівців та батьків дитини з ООП: основні засади ефективної роботи
- Напрями діяльності соціального педагога і практичного психолога та їхні функції в інклюзивній освіті
- Як говорити коректно про людей з інвалідністю
Січень 2020
- Вчитель і асистент в інклюзивному класі: як досягти ефективної взаємодії
- Розпочали прийом дітей новостворені інклюзивно-ресурсні центри №3, 4
- Управління освіти опікується створенням ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти
- Управління освіти в 2019-му році приділяло особливу увагу інклюзії
Грудень 2019
- Творчий простір позашкілля для дітей з особливими потребами.
- Новорічна казка лялькового театру «Петрушка»
- Зустріч у Кризовому медіа-центрі
- Майстер-клас для дітей Інклюзивно-ресурсного Центру №1
- Миколаївські освітяни на конференції в Івано-Франківську
- Про затвердження переліку навчально-методичних посібників, що видаватимуться за кошти державного бюджету
Листопад 2019
- Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
- З 2020 РОКУ ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВИВЧАТИМУТЬ МЕТОДИКИ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСАХ
- Триває Мiжнародний форум “Освiта без перешкод”
- Освітяни Миколаєва на Мiжнародному форумі “Навчання без перешкод” (м. Київ)
- Освітяни Миколаєва на виставці “Інклюзивна Україна 2019” (м.Київ)
- Про порядок роботи інклюзивно-ресурсних центрів
- Всесвітній день доброти
- Перевірте розвиток дитини
- Веселий і яскравий захід «В гостини до осені
- Миколаївський професійний суднобудівний ліцей долучився до щорічної всеукраїнської благодійної акції «Назустріч Мрії»
- Фестиваль-лабораторія інклюзивних мистецьких практик «ФЛІМП» у Палаці творчості учнів
- Проект «Квітка добра» у Палаці творчості учнів
Жовтень 2019
- Про затвердження форми звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та інструкції щодо її заповнення
- Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»
- Семiнар з iнклюзii, присвячений спiвпрацi вчителя/вихователя з асистентом вчителя/вихователя
- Вивчаємо досвід Снiгурiвського IРЦ
- Реалізація практики асистента педагога у Чехії
- Участь у міжнародному семінарі «Інклюзія як засіб розвитку школи»
- ГАННА НОВОСАД: ЯКЩО МИ ХОЧЕМО ІНКЛЮЗІЇ В ШКОЛАХ, ВОНА МАЄ БУТИ І В САДКАХ, ОДНАК ВЧИТЕЛІ ТА ПРОСТІР МАЮТЬ БУТИ ДО ЦЬОГО ГОТОВИМИ
Вересень 2019
- МОН оновило перелік засобів для корекції в інклюзії
- ГІД З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ БАТЬКІВ: ЩО ТАКЕ ІРЦ І ЯК ДО НИХ ЗВЕРНУТИСЬ, ІНКЛЮЗІЯ ВІД ДОШКІЛЛЯ ДО ВИШІВ — МОН ПІДГОТУВАЛО СЕРІЮ ВІДЕОРОЗ’ЯСНЕНЬ
- Проєкт держбюджету: на інклюзію передбачено 504,5 мільйона гривень
Серпень 2019
Червень 2019
Травень 2019
- 3 фільми про інклюзію у США
- Громадське обговорення!!! МОН представило новий Порядок про інклюзивне навчання
- Що там у сусідів. Досвід інклюзивної освіти в Польщі
- Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ
- Чим ІРЦ відрізняється від ПМПК (ІНФОГРАФІКА)
- Пам`ятки для батьків
- Як фінансується інклюзивна освіта (ІНФОГРАФІКА)
Квітень 2019
- Подяка від Миколаївського міжрегіонального інституту розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна»
- Обговорення питань соціальної реабілітації дітей з інвалідністю
- Готуємось до Великодніх свят! (ІРЦ №2)
- Портал інклюзивних інновацій «Від рівних прав – до рівних можливостей» в Миколаївському міжрегіональному інституті розвитку людини
- Створення безбар’єрного середовища в ЗЗСО №12
- Володимир Криленко відвідав інклюзивно-ресурсний центр №2 у Корабельному районі
- Проект наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Медичних критеріїв для встановлення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребам…»
- МОН ПРОПОНУЄ ДО ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ЗМІНИ ДО НАКАЗУ ПРО ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Лютий 2019
- Тренінг «Навчаємо хореографії особливих дітей»
- Кілька правил, як переглядати індивідуальну програму розвитку
Січень 2019
- Інклюзивно-ресурсний центр №2: слово до батьків і вчителів
- Семінар «Попередження порушень писемного мовлення» в ІРЦ №2
- Співпраця ІРЦ №2 та ЗЗСО №29, 47 щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей, які перебувають на інклюзивному навчанні
- Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?
- Курс «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»
- В інклюзивно-ресурсних центрах міста Миколаєва встановлено корекційне обладнання
- Інклюзивні групи